Och jag är en sån där "en bra häst har ingen färg"-människa. Förutom just skimmel då.Jag är totalfärggenetiknörd men har framför allt koll på hundar, så jag får väl stå för en snabbkurs på det området.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är en sån där "en bra häst har ingen färg"-människa. Förutom just skimmel då.Jag är totalfärggenetiknörd men har framför allt koll på hundar, så jag får väl stå för en snabbkurs på det området.
Jag visste inte att du var färgnörd!
Tack, det var en seriös fråga
Jag är totalfärggenetiknörd men har framför allt koll på hundar, så jag får väl stå för en snabbkurs på det området.
Ja, det har jag listat ut (tack och lov då han älskar att rulla sig) har haft busen i snart 8 år. Det roliga är att när jag köpte honom hade han en vit slinga i svansen och han börjar redan bli lite gråhårig...Kan ju lägga till att angående att det stod att din häst kunde bli skimmel så kan det nog bero på att han fick passet när han var så lite natt det var svårt att veta att han inte skulle skimmla av. Skimmlar föds ju med en för och sedna bleks den bort av skimmelanlaget för att beskriva det lite enkelt. Så han kan inte bli skimmel huxflux utan det var nog svårt att avgöra om han var det eller inte.
Fjordingar är plättlätt. De vanliga grundfärgerna, black (dun) som de vanligen är homozygota för och gul (creme). Sedan var det slut. Om jag inte är extremt icke uppdaterad vilket är fullt möjligt eftersom jag typ slutade med hästar för nästan tio år sedan.hm
tror
OBS tror
jag kan det mesta om färggenetik utom vad det gäller just fjordingar kom igen vad det gäller vissa cremefärger , dun anlag, champagne etc inom quarter så kan vi snacka
Däremot om öppningar av ensilgebal så kan jag kanske ge dig en match
Då kan jag stå för hästdelen. Färggenetiknörd med islandshästar som specialområde, dvs i princip allt utom tigrerad ingår.Jag är totalfärggenetiknörd men har framför allt koll på hundar, så jag får väl stå för en snabbkurs på det området.
Jag är totalfärggenetiknörd men har framför allt koll på hundar, så jag får väl stå för en snabbkurs på det området.
Jag kan hästar och katter.
Så hundkursen har jag kvar
Ni och era kurser... Jag kan hålla i en kurs om min egen godhet om det är någon som är intresserad?
Kan vi sparka igång nästa lek snart? Jag vill leka NU!!!
Åh vi kan ha den kursen ihop!
Jag kan hålla kurs i hur man bäst spelar för andra sidan. Det är jag tydligen bra på, har jag hört.
Jag kan hålla kurs i hur man bäst spelar för andra sidan. Det är jag tydligen bra på, har jag hört.
Jag rider istället!
Jag kan assisteraDå kan jag stå för hästdelen. Färggenetiknörd med islandshästar som specialområde, dvs i princip allt utom tigrerad ingår.
Black, gul, skäck, bukskäck, silver, you name it. Vi har t.ex en silvergulmusblack i stallet!
Eh? Näj, måste ju kunna fylla upp de roller jag har åtminstone Väntar på att listan ska nå upp till 12 deltagare.Kan vi sparka igång nästa lek snart? Jag vill leka NU!!!
mina bästa hästar har varit vanliga bruna och fuxarOch jag är en sån där "en bra häst har ingen färg"-människa. Förutom just skimmel då.