Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Asko
Tema: Lion King
1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10. FiaM
11.bollen__ - beroende på start o antal, hoppar av om det blir för många!
12. Shaggy
13. @Mammas? :angel:

@Asko, när räknar du med att vi får våra roller? :D

1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10. FiaM
11. bollen__ - beroende på start o antal, hoppar av om det blir för många!
12. Shaggy
13. @Mammas
14.
15.

Jag vill också leka lejonkungen... :( Men lär ha fullt upp i princip hela helgen, så det är nog ingen bra idé.

Då passar jag på att stänga anmälningslistan! :angel: Tråden kommer ut senare idag och då ska jag se till att få ut rollerna också :)

Edit: Om någon undrar varför inte nu så är jag på mobilen och dokumentet med all info finns på min dator. Fattar ni hur rädd jag är att min dator ska ha gått kaputt bara sen igår? :nailbiting::angel::p

Hmmm... känns som det är ett lektema på gång här:
"Slaget mellan färggenetikerna"
I en stor stad deltar två olika forskarlag i en tävling på liv och död. I korthet så går tävlingen ut på att förutsäga vilken färg som den rike herr Malkins prisbelönta fullblods föl kommer att ha. Herr Malkins har utfäst en belöning på 1 miljon dollar till den som tidigast ger honom det rätta svaret.
Nu är frågan - vilket forskar lag har den bästa och snabbaste färggenetikern? Och kommer de båda lagen att spela schysst??

:p

1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
10. FiaM
12. Shaggy
13. Mammas
14. @Klara
15.

@Asko :)

1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
10. FiaM
12. Shaggy
13. Mammas
14. Klara
15.Blacksmithfarm

@Asko

Om det är okej så hoppar jag gärna på jag med :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar