Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ropar på @Lobelia - vill du vara med trots att det blir två mera än din gräns? Vill veta så snart som möjligt :)
Hoppas att du vill det! *håller tummarna*

Edit: En mera då :p

Senast ändrad:
LL: Asko
Tema: Lion King
1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10. FiaM
11. bollen__ - beroende på start o antal, hoppar av om det blir för många!
12.
13. Mammas
14. Klara
15.Blacksmithfarm

Tyvärr blev det för många för att jag ska orka och hinna.

Verkar lite oklart med listan, och då jag måste veta antalet deltagare för att kunna anpassa rollerna så kan jag inte lägga upp leken ännu :(

Du får hoppas att du är kvar bland de 12 då ;) :angel:
Det lär jag inte vara statistiskt sett. Sist åt Ulvaran upp mig för att jag inte var ny och inte brukade åka ut. De hade dålig koll på staistiken. De ändrade sig förresten starx före DL, hade tänkt Käka GA, ett mycket smaskigar val i mina ögon.

Hedinn gissade "rätt" på både mig och Vira

Blaulicht.gif

Slänger iväg en "blänkare" och talar öppet om att det finns en PRAO-plats hos en spelare i den nuvarande leken som är välkänd för sitt superb spelande och som ingen vet var man har..! Om jag inte hade varit LL så skulle jag ha tagit den platsen själv :sneaky: Så passa på! :p

Kontakta mig för vidare kontakt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar