Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL: Asko
Tema: Lion King
1. cirkus
2. LenaH
3. Gabby_Ossi
4. Lilltess
5. Mirtai
6. Snurrfian
7. Koppen
8. sedna
9. Lobelia - men jag hoppar av om det blir mer än 12-13. Jag vill inte ha 2 heltidsjobb.
10. FiaM - beroende på start och antal
11.bollen__ - beroende på start o antal, hoppar av om det blir för många!
12. Shaggy

@Asko nu är vi 12 ;)
Ah, redan! :cautious:

Fast inte ikväll, det blir isåfall imorgon :p

Taggar de som skrev att det berodde på när leken börjar: @FiaM & @bollen__ - om leken börjar typ imorgon, vill ni fortfarande vara med? :)

Jag verkligen älskade Ulvleken :love:

Det hade varit jättekul att vara med igen men det tar lite för mycket tid. För tillfället så är tiden bristvara här.

"Men mamma du lovade ju att läsa Mamma Mu". Ja, ja jag skall göra det snart. Måste bara skriva lite här först".
När jag äntligen lyckats slita mig från ulvspelet så ser jag att den äldsta pojken somnat på soffan hållande Mamma Mu boken handen. :o

Men jag ångrar det inte en sekund. Ulvleken är värd all uppoffringar!!!!

Men läsa varenda ulvlek, det tänker jag göra!

Ah, redan! :cautious:

Fast inte ikväll, det blir isåfall imorgon :p

Taggar de som skrev att det berodde på när leken börjar: @FiaM & @bollen__ - om leken börjar typ imorgon, vill ni fortfarande vara med? :)

Om det börjar imorrn och inte blir så många fler deltagare är jag på! :love: Och så himla bra att du är LL så jag får fortsätta surra med dig höhö.

Vill bara tala om att jag planerar lägga ut leken imorgon (idag) och antagligen blir första DL då i övermorgon för att vara säker på att alla hittar. Ni får gärna tala om vad ni tycker om DL-tiderna, kl 22 och sedan antingen kl 01 eller 14.

*Asko som LL:*

0EE78D9C8.gif

Jag är lite sugen, men @Asko jag tror på en något tidigare dl, typ 21 och 01? 14 känns sent (lite tid att teoria) men är natten 01 blir 22 sent för oss som lägger sig tidigt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar