Borde inte det vara lite beroende på vilken sida du hejar på?
Just nu är jag förbjuden att diskutera det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde inte det vara lite beroende på vilken sida du hejar på?
Jo jag är ny på att vara LL här även om liknande roller i andra sammanhanhang inte är obekant för mig. Jag vill in någon gång när det passar. Har temat klart för mig men behöver fila lite, tänkte mig "Sagan om ringen - the true version". Vill nog köra själv men lär behöva någon att bolla frågor med vid behov.@Lobelia ville väl in på listan vet inte om hon är helt ny?
Nja, det handlade ju snarare om antikens gudar och möjligen asagudarna - de passar nog inte in i dagens svenska kyrkanminuspoäng hos vem?
Vill du prata religiösa spörsmål får jag nog hänvisa dig till @Asko - hur var det nu med gudarna igen
GA var på tur, jag kan väntaEftersom Lobelia skrev upp sig på anmälningslistan ser det ut som att leken är din @glömmerallt
Nja, det handlade ju snarare om antikens gudar och möjligen asagudarna - de passar nog inte in i dagens svenska kyrkan
Det låter toppen! Jag har insett att 21 har varit svårt att hinna komma med något vettigt innan DL.LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7.
8.
Om det fungerar för alla deltagare är tänkta deadlines 22:00 för Dag-DL och 9:00 för Natt-DL. Kom gärna med synpunkter.
Det låter toppen! Jag har insett att 21 har varit svårt att hinna komma med något vettigt innan DL.
Jag hade gärna varit med om dag-DL var 21, men då avvaktar jag till en lek som har den tiden.
Jag hinner tyvärr inte då jag har fullt upp med Bastian och heltidsstudier
Eller kanske @Niyama vill vara med?