Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hittat en ny hobby som funkar lika bra som ventil för vansinnet, sorry! Fokuserar på det sålänge.
Men tack för frågan!
dålig hobby. Ulvlekar är bättre.
Men herregud, jag behövde inte ens klicka på länken för att fatta att det handlar om symaskiner!Jag har hittat en ny hobby som funkar lika bra som ventil för vansinnet, sorry! Fokuserar på det sålänge.
Men tack för frågan!
Men herregud, jag behövde inte ens klicka på länken för att fatta att det handlar om symaskiner!
Never gonna happen, my friend.Du ser - det smyger sig in i din hjärna. Snart ser du symaskiner överallt, precis som jag!
(vilken TV-serie?)
Vilken TV-serie som citatet kommer ifrån alltså.
Never gonna happen, my friend
Vilken TV-serie som citatet kommer ifrån alltså.
Eller förstod du frågan men kan inte svaret?
Abed? Aldrig hört talas om.Aha! Båda, förmodligen... Är det verkligen bara en serie där det förekommer? Jag tänker i alla fall på Abed (Community) - men vilket avsnitt kan jag inte säga på rak arm.
Tack för frågan men tror 3 sidor är mer än jag klarar av.NU tycker jag att några till ska anmäla sig!
Abed? Aldrig hört talas om.
Mad About You - seriens karaktär Paul (Paul Reiser) säger det minst en gång per avsnitt.
Dags och anmäla dig till leken annars blir det aldrig din turJag skulle vilja prova vara LL någon lek framöver, ska ha Silver Fang-tema. Och alla som inte sett Silver Fang kommer att få diverse otrevliga överraskningar under lekens gång.
Åh låter riktigt braJag skulle vilja prova vara LL någon lek framöver, ska ha Silver Fang-tema. Och alla som inte sett Silver Fang kommer att få diverse otrevliga överraskningar under lekens gång.
Vi, vilka vi?! Jag tyckte att du klarade dig riktigt bra, du hade ju även tur nog att slippa sista rösten.@FiaM ? Vi kan vara korkade en gång till?