Jag hade gärna varit med om dag-DL var 21, men då avvaktar jag till en lek som har den tiden.
Men du kan ju ändå rösta innan 21?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade gärna varit med om dag-DL var 21, men då avvaktar jag till en lek som har den tiden.
Men du kan ju ändå rösta innan 21?
Samma här. Jag avvaktar en annan lek. Ska ändå bort på lördag, om jag blivit frisk.
Det skulle bli en lek med tre sidor va? Är visserligen ledig nästa vecka men har mycket plugg ändå så någon lek med tre sidor att försöka hålla ordning på orkar jag inte.
Det stämmer att vi tänkte ha tre sidor.
Oki, då hoppar jag
hm är frestad!
Dock är jag väldigt upptagen i helgen som clinicansvarig men å andra sidan kanske det inte gör så mycket om just jag är lite mindre aktiv än normalt?
När tror ni leken drar igång?
eh@quarter4ever vill du inte leka med @LenaH ?
LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7.quarter4ever
8. LenaH
9.
10..
11.
12.
13.
14.
15
@quarter4ever vill du inte leka med @LenaH ?
LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7.quarter4ever
8. LenaH
9.
10..
11.
12.
13.
14.
15
eh
jo
självklart!!!!
sorry....
nåjaHaha! Lynchad/käkad före lekstart!
Hinner ni inte med eventuella nattval eller vad är det som blir problem?
Det kanske går att lösa.
eller så menade du förstås att det var du som försvann innan lekstart?Haha! Lynchad/käkad före lekstart!
Eventuellt, om leken drar igång först efter helgen.
Jag såg min chans att popcornfölja den här leken!eller så menade du förstås att det var du som försvann innan lekstart?
rent misstag av mig att inte få med sista listan
så så enkelt kommer du inte undan