Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Egentligen är jag väldigt sugen och speciellt om det blir tre sidor. Har aldrig testat det. Men jag har så himla svårt att hinna med i veckorna och kan inte vara halv-aktiv. Vi får se när lekstart närmar sig. Om det är i anslutning till en helg så kanske...

Dags och anmäla dig till leken annars blir det aldrig din tur ;)
Helt omöjligt är jag rädd, tentorna bara avlöser varandra! Ingen rast, ingen ro. :cry:

Åååh, Silver Fang :love: Jag har dock bara sett sista tredjedelen :(
:eek:
Ladda genast ner den oklippta japanska versionen! (Det är ok att ha engelsk text dock ;) ) I Sverige klippte de bort nästan en hel film... ansågs för våldsamt och blodigt för svenska barn. :p

Jag hoppas ni planerar en skoj lek till vecka 10 är jag är (relativt) ledig och har tid att leka igen! Med början helgen vecka 9, tack! :p

Jag tänkte ha min lek efter denna om allt funkar och ingen "tränger sig". @Paddis ville hoppa av som min högt betrodda försteassistent när jag skissat upp mina idéer och vara med och leka. Jag tror hon aspirerade på att vara Golum.

Kan vi inte försöka dra upp LL-listan igen? Behöver ju inte bestämma ordningen helt fast men iaf vilka som anmält intresse och om man vet speciellt tema eller som nu tre sidor / dubbelnick som det också varit tal om? :) Och om man vill ha assistent/mentor?

Kan vi inte försöka dra upp LL-listan igen? Behöver ju inte bestämma ordningen helt fast men iaf vilka som anmält intresse och om man vet speciellt tema eller som nu tre sidor / dubbelnick som det också varit tal om? :) Och om man vill ha assistent/mentor?

Jag skriver upp dem jag kommer på utan inbördes ordning det och teman får ni lägga till själva och jag har nog glömt typ hälften eftersom en del väl sa till redan föra året så ta inte illa upp då är ni snälla jag är glömsk av mig.

LL Intresserade
Lobelia
Niyama
Myrten
Sasse
Paddington
Gabby_Ossi
CaisaLundblad

(Å sen vill jag att @LenaH ska ha en lek :D)

@glömmerallt, @Dentaku och @bollen__ när har ni tänkt börja och hur många deltagare vill ni ha? :)

Jag tror det kliar i fingrarna på @Dentaku att börja berätta historien så vi drar nog igång så fort deltagarna är tillräckligt många jag tror det behövs13-14 stycken för att jag ska få till en bra balans, fler är inga problem heller men färre blir knepigt med nuvarande rollista. Får vi inte ihop så många får vi väl ändra rollistan men vi kan ju ge det några dagar i varjefall innan det blir aktuellt.

Egentligen är jag väldigt sugen och speciellt om det blir tre sidor. Har aldrig testat det. Men jag har så himla svårt att hinna med i veckorna och kan inte vara halv-aktiv. Vi får se när lekstart närmar sig. Om det är i anslutning till en helg så kanske...

Jag kan skicka iväg ett pm när det är dags att dra igång, så får vi se hur du känner då? :)

Okej nu har jag skummat tråden och skrivit ner vad jag har hittat, fyll gärna på/ändra :p

LL-listan!

Turordning:

1. glömmerallt, Dentaku och bollen__, tre sidor?
2. Lobelia Tema: LoTR?

Intresse:
Sasse ?
LenaH ? Tema: kostymdrama?
Niayma (vill ha prao som kan skriva uppdateringar och stå för tema)
Myrten
Paddington Tema: HP
Gabby_Ossi Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :) (vill gärna ha hjälp av mer erfaren LL när det blir dags)
Caisa Lundblad Tema: Silver Fang

Nyligen varit:
Asko (assistent Artline, mentor Niyama) Tema: Lion King
Monstermom (mentor Myrten) Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
Mirtai Tema: Buffy

LL-listan!

Turordning:

Intresse:
Sasse ?
Myrten
Paddington Tema: HP
Gabby_Ossi Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :) (vill gärna ha hjälp av mer erfaren LL när det blir dags)
Artline Tema: Hunger games. (Mentor önskas)

Nyligen varit:

LL-listan!

Turordning:

Intresse:
Sasse ?
Myrten
Paddington Tema: HP (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)

Nyligen varit:

LL-listan!

Turordning:

1. glömmerallt, Dentaku och bollen__,Tema: Unge Sherlock Holmes, tre sidor?

Intresse:
Sasse ?
Myrten
Paddington Tema: HP (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)

Nyligen varit:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 150
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?