Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja prova vara LL någon lek framöver, ska ha Silver Fang-tema. Och alla som inte sett Silver Fang kommer att få diverse otrevliga överraskningar under lekens gång.
Helt omöjligt är jag rädd, tentorna bara avlöser varandra! Ingen rast, ingen ro.Dags och anmäla dig till leken annars blir det aldrig din tur
Åååh, Silver Fang Jag har dock bara sett sista tredjedelen
Vaaaa kickar du migJag tänkte ha min lek efter denna om allt funkar och ingen "tränger sig". @Paddis ville hoppa av som min högt betrodda försteassistent när jag skissat upp mina idéer och vara med och leka. Jag tror hon aspirerade på att vara Golum.
Kan vi inte försöka dra upp LL-listan igen? Behöver ju inte bestämma ordningen helt fast men iaf vilka som anmält intresse och om man vet speciellt tema eller som nu tre sidor / dubbelnick som det också varit tal om? Och om man vill ha assistent/mentor?
Det skulle fungera för mig! För mig är det oftast lugnt under dagen och sen kör det ihop sig från typ halv fem till framåt halv nio men då har jag en timme på mig att läsa ikapp och komma med teorier före DL!Kan vi inte kompromissa och ha DL 21:30?
Vaaaa kickar du mig
Jag tycker ju temat och rollerna är så fantastiskt bra!
Egentligen är jag väldigt sugen och speciellt om det blir tre sidor. Har aldrig testat det. Men jag har så himla svårt att hinna med i veckorna och kan inte vara halv-aktiv. Vi får se när lekstart närmar sig. Om det är i anslutning till en helg så kanske...
Aldrig, jag godtog ju inte ditt försök att säga upp dig, du blev ju befodrad från bollplank