Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med Cirkus! Även om jag vet att jag kommer att ha lite kort om tid i helgen... Eller nej kort om tid är fel, jag kommer att sitta i en bunker utan nätkoppling... Men jag kommer att ha rätt gott om tid... Jag får skriva mina teorier där och lägga fram dem när jag kommer ut i täckning!Jag vill mest att det blir en lek
NU helst igår
Tack! Jag håller oftast koll på den här tråden men en påminnelse skadar aldrig. Beror väldigt mycket på vilken dag det hela startar. Måndag känns tufft eftersom jag främst har tid på helgerna.Jag kan skicka iväg ett pm när det är dags att dra igång, så får vi se hur du känner då?
Leken börjar nog snabbare om den kommer upp i rätt antal deltagare och för det krävs att du anmäler dig...Jag håller med Cirkus! Även om jag vet att jag kommer att ha lite kort om tid i helgen... Eller nej kort om tid är fel, jag kommer att sitta i en bunker utan nätkoppling... Men jag kommer att ha rätt gott om tid... Jag får skriva mina teorier där och lägga fram dem när jag kommer ut i täckning!
Nog för att det skulle vara fler sidor och större chans att klara sig om man har två olika roller, men då får jag nog skaffa mig ett nick till, annars blir det nog ännu mer förrvirrat... Jag är ju redan på plats tre...Leken börjar nog snabbare om den kommer upp i rätt antal deltagare och för det krävs att du anmäler dig...
LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7.quarter4ever
8. LenaH
9. @Snurrfian
10..
11.
12.
13.
14.
15
Sorry, läste för slarvigt... Fast skaffar du dubbelnick kan du ju fortfarande fylla listan snabbareNog för att det skulle vara fler sidor och större chans att klara sig om man har två olika roller, men då får jag nog skaffa mig ett nick till, annars blir det nog ännu mer förrvirrat... Jag är ju redan på plats tre...
LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__Jag har inte helt fattat tre sidor-lekar, men satsar på att bli lynchad första dan. Så skriv upp mig!