Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har böckerna på engelska, läst dem flera gånger! :) Läste faktiskt på svenska förra året för att se hur de ändrat på ord, men jag föredrar originalspråket. Har även alla dvd:erna samt ljudböckerna där fantastiske Stephen Fry läser. :love: Så man kan nog säga att jag kan Harry Potter rätt väl. :angel:
Du är värre än jag....men jag kan böckerna rätt väl.

Jag saknar något att läsa medan jag fyller thermobaren. :( Sju minuter helt till spillo!
haha me too:) Fast jag har inget vatten koppplat till -så får gå med kärra och dunkar ca 100m och då jag har 2 st 250 liters thermobar till min lösdrift så är det ett bra träningspass
Men perfekt att läsa Buke Ulvlekar under tiden det tar att fylla 4 dunkar i taget( vilket är vad jag orkar dra )

haha me too:) Fast jag har inget vatten koppplat till -så får gå med kärra och dunkar ca 100m och då jag har 2 st 250 liters thermobar till min lösdrift så är det ett bra träningspass
Men perfekt att läsa Buke Ulvlekar under tiden det tar att fylla 4 dunkar i taget( vilket är vad jag orkar dra )

Jag har sådan lyx att pappa borrat hål i källarväggen, så jag drar slangen därifrån och tio meter bort. Lyx! Sedan har tre snälla grabbar som mest dricker i bäcken, så det är inte mer än var tredje dag jag måste fylla på 130 liter. :)

Men ändå, hallå leken?!

Jag har sådan lyx att pappa borrat hål i källarväggen, så jag drar slangen därifrån och tio meter bort. Lyx! Sedan har tre snälla grabbar som mest dricker i bäcken, så det är inte mer än var tredje dag jag måste fylla på 130 liter. :)

Men ändå, hallå leken?!
vilken lyx!!
Minst 150/lit dan fyller jag till 5 hästar. har två tunnor så alla alltid får plats att dricka:)
I övrigt instämmer jag-
kom igen och få igåång leken!!!!

Jag kan vara med om den börjar tidigast torsdag. :)

LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. quarter4ever
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11. Paddington (varnar för begränsad aktivitet redan nu)
12. Sedna (om leken börjar tidigast torsdag)
13.
14.
15.

LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. quarter4ever
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11.
12. Sedna (om leken börjar tidigast torsdag)
13.
14.
15.

Ledsen men jag måste stryka mig. Hänt lite här hemma som gör att jag inte kommer ha energi till att leka..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar