Vilken serie har över 600 avsnitt!? Jag är helt plötsligt på humör att slänga ut mina bråkiga symaskiner genom fönstret, så det låter som ett passande byte av mani...
Vad bra, då kan du vara med i lekarna i stället!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken serie har över 600 avsnitt!? Jag är helt plötsligt på humör att slänga ut mina bråkiga symaskiner genom fönstret, så det låter som ett passande byte av mani...
Vad bra, då kan du vara med i lekarna i stället!
Du ropa innan du kastar, det låter dödligt med en symaskin i huvudet.Vilken serie har över 600 avsnitt!? Jag är helt plötsligt på humör att slänga ut mina bråkiga symaskiner genom fönstret, så det låter som ett passande byte av mani...
Du ropa innan du kastar, det låter dödligt med en symaskin i huvudet.
Nä. Naruto Shippuden@Sasse doctor who va?
En animeserieVilken serie har över 600 avsnitt!? Jag är helt plötsligt på humör att slänga ut mina bråkiga symaskiner genom fönstret, så det låter som ett passande byte av mani...
Nu är helvetesveckan över, så nu kan jag väl vara med igen
Jag måste dock inte tvunget vara kvar till slutet denna gången
LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11.
12. Sedna (om leken börjar tidigast torsdag)
13.
14.
15.
Man kan tydligen ha en "praktikant" numera. Jag har inte koll på detaljerna dockNågot som tillkommit på senaste tiden förutom den nya idén om att ha tre LL's?
Om man ska följa någon animeserie tipsar jag hellre om One PieceNä. Naruto Shippuden
En animeserie
Men Doctor Who ska tydligen ha många avsnitt också
Säger inte att du ska sluta med den! Jag följer den också, bara mindre intensivt pga jag även läst mangan och därmed vet slutet redan Är bara så attans många fillers@Asko Nu är jag ju bara ca 100 avsnitt från "slutet" på Naruto, ofta jag slutar titta då Den är förövrigt också pågående. Men One Piece finns med på vill-se-listan, så får väl ta den efter. Om jag orkar med ännu en lång
Just slutet vet jag också, fast utan att ha läst mangan. Råkade spoilra mig själv Ja, trist med fillersen. Jag struntar bara i att titta på dem, det blir bra såSäger inte att du ska sluta med den! Jag följer den också, bara mindre intensivt pga jag även läst mangan och därmed vet slutet redan Är bara så attans många fillers
Jag har fullt upp med att gå igenom en serie, när jag inte spelar spel. Så en annan gång
Jag hoppar även LL-rollen av samma anledning. Mitt lektema är tänkt att inspireras från serien jag tittar på. Upptäckte när jag var på typ avsnitt 50 av 220 för ett par veckor sedan att det fanns en fortsättningsserie med +400 avsnitt. Så jag har en del att gå igenom, fast nu har jag i och för sig bara ca 100 avsnitt kvar. Så om några dagar så
@Paddington Kramar!
@CaisaLundblad Vad är Silver Fang?
Jag kommer visserligen ha dåligt med tid under dagen imorgon men jag borde hinna läsa ikapp på kvällen! @Monstermom skulle inte vara med va?Wohoo! Nu kör vi tycker jag! Vad sägs om första DL imorgon, intro och lottning av roller ikväll?