Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad bra, då kan du vara med i lekarna i stället! :up:

Nja, jag kommer nog att ge dem en chans till när jag har lugnat ner mig... :D
Har ju en lång lista på saker jag ville prova! Bara idag som de bråkade med mig, de asen...
Men om de inte skärpt sig till nästa projekt (blir inga fler dansande kaniner på ett tag i alla fall :cautious:) så kanske jag ger upp helt och återvänder till ulvspelsfållan! :laugh:

Nu är helvetesveckan över, så nu kan jag väl vara med igen :angel:
Jag måste dock inte tvunget vara kvar till slutet denna gången ;)

LL: Glömmerallt, Dentaku och Bollen__
1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11.
12. Sedna (om leken börjar tidigast torsdag)
13.
14.
15.

Nu är helvetesveckan över, så nu kan jag väl vara med igen :angel:
Jag måste dock inte tvunget vara kvar till slutet denna gången ;)

1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11.
13.
14.
15.

Nu går det åt rätt håll

1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Habina
10.Lilltess
11.Mumorsan
13.
14.
15.

Aight, jag är med denna omgången! Jobbar dag hela nästa vecka så då kan jag leka på kvällarna iaf. Jobbar dock i helgen också så gärna inte alltför tidiga dl's på helgen? :)

Något som tillkommit på senaste tiden förutom den nya idén om att ha tre LL's? :p

@Asko Nu är jag ju bara ca 100 avsnitt från "slutet" på Naruto, ofta jag slutar titta då :p Den är förövrigt också pågående. Men One Piece finns med på vill-se-listan, så får väl ta den efter. Om jag orkar med ännu en lång ;)

@Asko Nu är jag ju bara ca 100 avsnitt från "slutet" på Naruto, ofta jag slutar titta då :p Den är förövrigt också pågående. Men One Piece finns med på vill-se-listan, så får väl ta den efter. Om jag orkar med ännu en lång ;)
Säger inte att du ska sluta med den! Jag följer den också, bara mindre intensivt pga jag även läst mangan och därmed vet slutet redan :angel::p Är bara så attans många fillers :mad:
Men jaa, kan varmt rekommendera One Piece - Oda (författaren) är ett geni så det är väldigt välgjort underlag till den animeserien!

Säger inte att du ska sluta med den! Jag följer den också, bara mindre intensivt pga jag även läst mangan och därmed vet slutet redan :angel::p Är bara så attans många fillers :mad:
Just slutet vet jag också, fast utan att ha läst mangan. Råkade spoilra mig själv :p Ja, trist med fillersen. Jag struntar bara i att titta på dem, det blir bra så :)

Jag har fullt upp med att gå igenom en serie, när jag inte spelar spel. Så en annan gång ;)

Jag hoppar även LL-rollen av samma anledning. Mitt lektema är tänkt att inspireras från serien jag tittar på. Upptäckte när jag var på typ avsnitt 50 av 220 för ett par veckor sedan att det fanns en fortsättningsserie med +400 avsnitt. Så jag har en del att gå igenom, fast nu har jag i och för sig bara ca 100 avsnitt kvar. Så om några dagar så :angel: :p

@Paddington Kramar!

@CaisaLundblad Vad är Silver Fang? :)

Den mest episka anime ever made! Växte upp med den klippta, dubbade versionen på VHS. Nu ser jag om hela oklippta japanska versionen minst en gång/år. Men hoppar oftast över de lite tråkigare avsnitten. :p

Det är ju en valp som slåss mot en monsterbjörn!

Och det påminner mig om att jag borde försöka hitta vart i Shippuuden jag såg senast och fortsätta se Naruto också... nån dag. :laugh:
Jag läser japanska just nu, så jag kan tillochmed påstå att jag pluggar. :rofl:

1. Koppen
2. cirkus
3. Snurrfian
4. Mirtai
5. Lobelia
6. Artline
7. Gabby_Ossi
8. LenaH
9. Habina
10. Lilltess
11. Mumorsan
13. FiaM
14.
15.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Valet i USA