Jag ska till Skåne i mitten av mars - jag kanske kan smyga mig in på något vis....
Näää, skulle snälla jag aaaaldrig göra
Jag bor redan i Skåne så jag kan vänta på dig med svarta mössor till oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska till Skåne i mitten av mars - jag kanske kan smyga mig in på något vis....
Näää, skulle snälla jag aaaaldrig göra
Innan nån kommer för att agera mot mina nya älsklingar: ni har sett min avatar, va? Han är inte bara stilig, han kan vara lite halvt småläskig också...
Mina?Mina är metall rakt igenom, så jag lär inte kunna hiva dem särskilt långt hur som helst.
Mina?
Har du ett helt lager att undvika att kasta i huvudet på folk?
Jag läser ju en del på hundforumet om hur det är HAN som tycker att människor är lite småläskiga...
Bara FYRA?Hm, du kommer ihåg hur jag spelar, va? Det är inte unikt för ulvspel, jag tenderar att göra det mesta så...
Fast jag har faktiskt bara fyra symaskiner! Hittills...
De är lite krångligare att samla än teorier.
Det stämmer alldeles utmärkt! Problemet för de som skräms är att han är 100% fight, 0% flight.
Han har bland annat försökt spöa upp elstängsel. Det anföll honom, det måste dö...
Bara FYRA?
Jag trodde du hade ett par dussin minst.
Jag kan inte leka alls innan söndag kväll! VM ska upplevas på plats
Innan nån kommer för att agera mot mina nya älsklingar: ni har sett min avatar, va? Han är inte bara stilig, han kan vara lite halvt småläskig också...
Äh du får ta en lite längre kisspaus...Jag kan inte leka alls innan söndag kväll! VM ska upplevas på plats
jag kan ta med mig en löptik så blir han bortkollrad
Ser en lång ringlande kö och ett par som frenetiskt bankar på dörren...Äh du får ta en lite längre kisspaus...
Ser en lång ringlande kö och ett par som frenetiskt bankar på dörren...
Jag kan inte leka alls innan söndag kväll! VM ska upplevas på plats