Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kampen om ringen eller från Bri till Vattnadal
Lekledare Lobelia
1:e assistent, mentor och hjälpreda Paddington

Kommer ringen att föras tryggt till Vattnadal eller är de de fruktade svarta ryttaran, nazgûlerna under Häxmästarens ledning som vinner Kampen om Ringen? Ska Golum återfå sin älsssskade, sin "födelsedagspresent" RINGEN och snuva alla andra på vinsten? Går det att döda det slemmiga krypet som tycks ha nio liv? . Och vad ger ringen egentligen bäraren för makt egentligen? Hur många gånger kommer ringen att byta ägare, ingen eller vid var lynsch/käk?

Dessa och många fler frågor kommer att besvaras under Kampen om Ringen

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Lekledare Lobelia

Kommer ringen att föras tryggt till Vattnadal eller är de de fruktade svarta ryttaran, nazgûlerna under Häxmästarens ledning som vinnerKampen om Ringen? Ska Golum återfå sin älsssskade, sin "födelsedagspresent" RINGEN och snuva alla andra på vinsten? Går det att döda det slemmiga krypet som tycks ha nio liv? . Och vad ger ringen egentligen bäraren för makt egentligen? Hur många gånger kommer ringen att byta ägare, ingen eller vid var lynsch/käk?

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Lekledare Lobelia

Kommer ringen att föras tryggt till Vattnadal eller är de de fruktade svarta ryttaran, nazgûlerna under Häxmästarens ledning som vinnerKampen om Ringen? Ska Golum återfå sin älsssskade, sin "födelsedagspresent" RINGEN och snuva alla andra på vinsten? Går det att döda det slemmiga krypet som tycks ha nio liv? . Och vad ger ringen egentligen bäraren för makt egentligen? Hur många gånger kommer ringen att byta ägare, ingen eller vid var lynsch/käk?

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
Se där det börjar arta sig, @glömmerallt du har visst glömt anmäla dig. @Monstermom kan du slita dig från symaskinerna?

Jag har tyvärr fullt upp med 200 % plugg de närmaste veckorna :crazy: Fram mot påsk sådär kan jag nog vara tillgänglig så då får ni ropa igen om det är någon lek på gång ;)

Lekledare Lobelia

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9. bollen__
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Se där det börjar arta sig, @glömmerallt du har visst glömt anmäla dig. @Monstermom kan du slita dig från symaskinerna?

Länge nog för att svara i alla fall - men jag sitter bokstavligen och syr. :D
Ser ut att bli en intressant lek, men sorry det är fortfarande mycket roligare att leka med maskinerna. Ska försöka läsa i alla fall, om inte symaskinerna ropar för högt... :o
(Fick 30+ nya pressarfötter idag! :bump:
Med lite tur kommer slant-adaptern imorgon så jag kan använda dem på Singermaskinerna också...)

Ha så kul - hur man nu kan ha det utan symaskiner! O_o

Lekledare Lobelia

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9. bollen__
10. quarter4ever
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

hemma igen och leksugen:)
Kul med LOTR tema!:)

Blir det inte för många kan jag tänka mig att vara med. Tror jag. Visst var starten planerad till nästa helg? Eller tros det komma igång tidigare?

Lekledare Lobelia

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9. bollen__
10. quarter4ever
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

hemma igen och leksugen:)
Kul med LOTR tema!:)
Kom igen nu, det behövs bara 5 till eller så, så vi kan komma igång. Vem vill inte ta chansen att rädda världen i från ondskan?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar