Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill oxå egentligen vara med och prova, men är rädd att förstöra hela leken iom att jag inte fattar hur det går till.

Hur gjorde ni andra innan ni var med? Fattade ni allt direkt? Tips?

Jag vill oxå egentligen vara med och prova, men är rädd att förstöra hela leken iom att jag inte fattar hur det går till.

Inte ett dugg, jag fattade absolut ingenting vilket gjorde att min onda sida vann och jag levde till slutet, jag tror att det är typ enda gången jag levde till slutet också... :D Man frågar, frågar igen och så frågar man ytterligare en gång för att kolla om man verkligen har fattat rätt och inser att man hade helfel... ;)

Prova!
Tyvärr har det visar sig vara rätt beroendeframkallande men det är kul! :D
Jag hade följt ett par lekar innan jag vågade skriva upp mig på första leken, men det blir inte riktigt samma sak som när man är med på riktigt. Du behöver definitivt inte vara rädd för att inte fatta, det är vi flera som inte gör... :o :cautious:

Äh jag fattade inte mycket, det är normalt. Det enda sättet att veta om man gillar det och förstå hur det egentligen går till är att vara med. Du kan inte förstöra något och skulle du lyckas så blir det en extra krydda.

Prova!
Tyvärr har det visar sig vara rätt beroendeframkallande men det är kul! :D
Jag hade följt ett par lekar innan jag vågade skriva upp mig på första leken, men det blir inte riktigt samma sak som när man är med på riktigt. Du behöver definitivt inte vara rädd för att inte fatta, det är vi flera som inte gör... :o :cautious:

Kan man inte vara prao :D Ok men jag försöker nog följa en lek först då innan jag anmäler mig.

Kampen om ringen eller från Bri till Vattnadal
Lekledare Lobelia
1:e assistent, mentor och hjälpreda Paddington

Kommer ringen att föras tryggt till Vattnadal eller är de de fruktade svarta ryttarna, nazgûlerna under Häxmästarens ledning som vinner Kampen om Ringen? Ska Gollum återfå sin älsssskade, sin "födelsedagspresent" RINGEN och snuva alla andra på vinsten? Går det att döda det slemmiga krypet som tycks ha nio liv? . Och vad ger ringen egentligen bäraren för makt egentligen? Hur många gånger kommer ringen att byta ägare, ingen eller vid var lynsch/käk?

Dessa och många fler frågor kommer att besvaras under Kampen om Ringen

1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9. bollen__
10.quarter4ever
11.Idahoe
12. Fio
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Nu behöver du inte tveka längre @fio, och vill fler nya hänga på är det bara kul.

Lekstart blir på torsdag och första DL fredag 21:30, bara vi blir 1-2 till.

Det behöver du inte oroa dig för. Det är helt okej att inte förstå så mycket i början.:)

Det är många som brukar oroa sig för det innan de började leka men det brukar inte bli några problem, kanske för att de inser att vi som lekt ett tag är ganska förvirrade vi också. :p
.
Tipsen jag har är att först läsa igenom vad som står i första inlägget i den här tråden, det är en beskrivning av hur lekarna går till. Det kan också hjälpa att leta upp någon gammal lek och läsa igenom. Fråga mycket, alla frågor är bra, särskilt de dumma! :D

Kan man inte vara prao :D Ok men jag försöker nog följa en lek först då innan jag anmäler mig.
Det har jag också efterlyst! :angel:
Det är bara att ta ett djupt andetag och hoppa på en lek. :D Du har ju alltid lekledaren att ställa frågor till om det är något du undrar över och så länge du följer reglerna finns det egentligen inget som är rätt eller fel (bara mer eller mindre smart... :banghead:)

Ok men jag testar att vara med då, var skriver man upp sig?
Det som händer sedan är att jag kommer att lotta ut roller och skicka meddelande om vilken roll folk fått. Det gör jag någon gång på torsdagen. Jag postar även en tråd med rollerna , regler mm sedan är det bara att börja leka. Är det något du undrar över så är det bara att fråga, men gäller det din roll så är det bäst att skicka ett meddelande till mig eller @Paddington.

Man fattar inte mycket, varken första gången eller 20:onde leken. Men man fattar mer när man leker än när man följer en lek tycker jag i allafall. Fast man fattar aldrig nånting helt och hållet.

Vet inte om jag ska avskräcka dig eller om det är tröst - men efter typ 4år så fattar jag fortfarande nada. Det är bara att köra på och försöka hänga med i svängarna :p

enda rådet jag kan ge är att INGET är som det ser ut att vara, och ALLT precis ALLT kan hända i lekarna ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 142
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar