Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Första DL fredag, du har hela helgen att leka (och för mig att klura ut lekledarrollen). Det handlar ju inte heller om att vara superaktiv utan vara rimligt aktiv.När tänkte du dra igång?
Jag har precis börjat jobba igen så borde ha mer tid nu än när jag var hemma
Min plan är att lekstarten blir 6/3 (om tillräckligt med anmälningar finns) och att DL oftast blir (kan förekomma undantag någonstans runt 21:30 och och dag DL blir någon gång under dagen.
Sorry! Inget lekande för mig, ska trycka in ett helt nytt språk med tillhörande 3 (!! ) skriftsystem i huvudet. Tenta 23:e, tenta 25: e högskoleprov 28:e... Skjut mig.
Härligt, då är vi nog för att sätta igång med leken, men det finns utrymme för några till om det finns intresse.Kampen om ringen eller från Bri till Vattnadal
Lekledare Lobelia
1:e assistent, mentor och hjälpreda Paddington
Kommer ringen att föras tryggt till Vattnadal eller är de de fruktade svarta ryttarna, nazgûlerna under Häxmästarens ledning som vinner Kampen om Ringen? Ska Gollum återfå sin älsssskade, sin "födelsedagspresent" RINGEN och snuva alla andra på vinsten? Går det att döda det slemmiga krypet som tycks ha nio liv? . Och vad ger ringen egentligen bäraren för makt egentligen? Hur många gånger kommer ringen att byta ägare, ingen eller vid var lynsch/käk?
Dessa och många fler frågor kommer att besvaras under Kampen om Ringen
1. Lena med H
2. cirkus
3. Habina
4. Gabby_Ossi
5. Snurrfian
6. Dentaku
7. Artline
8. FiaM
9. bollen__
10. quarter4ever
11.Idahoe
12. Fio
13. Blacksmithfarm
14.
15.
16.
17.
18.
Skriver upp mig som nummer 13 - så får vi se om det ger tur eller otur.
Förresten, när har du tänkt ha DL, båda på kvällen, eller en kväll och en morgon? (kan hända att du/ni redan skrivit det, förlåt i så fall)
Jag jobbar nätter i helgen nämligen, och kan inte vara aktiv då.
Låter nästan mer avancerat än att jaga ulvar.Sorry! Inget lekande för mig, ska trycka in ett helt nytt språk med tillhörande 3 (!! ) skriftsystem i huvudet. Tenta 23:e, tenta 25: e högskoleprov 28:e... Skjut mig.
Japanska?
Hiragana är det enda viktiga ändå.
Skulle vara kul, men tyvärr så har jag väldigt fullt upp med hästeriet kommande helg .@Vira vill du vara med och leka?
Härligt, då är vi nog för att sätta igång med leken, men det finns utrymme för några till om det finns intresse.
Jag har satt DL till 21:30, natt DL kommer att variera, men på helgen lär den bli på morgonen och i veckorna vid lunch skulle jag tro. Finns det särskilda önskemål så får vi diskutera det. Jag har turen att ha @Paddington som kan rycka in om jag får trassel med tiderna.
Då skriver jag upp dig som reservSkulle vara kul, men tyvärr så har jag väldigt fullt upp med hästeriet kommande helg .
Haha det är visst livsfarligt att skriva i den här tråden ja .Då skriver jag upp dig som reserv
Med min ynka LL-erfarenhet så kan jag bekräfta detta - LLs är ondajamen även LekLedaren ( arna) är också onda , typ.... ()
Men det är ett väldigt bra tips! Fråga LL( arna) så fort du inte fattar nåt.....
bara be för att de gör det.....
jag visste det!!!Med min ynka LL-erfarenhet så kan jag bekräfta detta - LLs är onda
Haha och du menar att det skulle bättra på mitt rykte med mer plats där..? Jag känner mig tveksam.Hedinn ta chansen att bättra på ditt rykte i nästa lek. Du kanske gör något annat som hamnar i Hall of fame.