+1 på den!lägger till: man ska ALDRIG lita på @Myrten , hur god hon än tycks vara!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
+1 på den!lägger till: man ska ALDRIG lita på @Myrten , hur god hon än tycks vara!
yey!!Ok men jag testar att vara med då, var skriver man upp sig?
faaast det där gäller ju dig med...lägger till: man ska ALDRIG lita på @Myrten , hur god hon än tycks vara!
Well, LL brukar oftast ha någorlunda koll på reglerna iaf (även om undantag finns..)yey!!
välkommen!
Och det enda du egentligen behöver ha koll på är:
Lita aldrig på NÅGON-
någonsin.....
och för mig så gäller denna mening ALLA!lägger till: man ska ALDRIG lita på @Myrten , hur god hon än tycks vara!
jamen även LekLedaren ( arna) är också onda , typ.... ()Well, LL brukar oftast ha någorlunda koll på reglerna iaf (även om undantag finns..)
Way to go girl!!
Förresten - Om du vill veta vad/hur du inte ska göra - kanske du ska läsa Hall of Fame tråden först, el vad säger du @HedinnJag vill oxå egentligen vara med och prova, men är rädd att förstöra hela leken iom att jag inte fattar hur det går till.
Hur gjorde ni andra innan ni var med? Fattade ni allt direkt? Tips?
Förresten - Om du vill veta vad/hur du inte ska göra - kanske du ska läsa Hall of Fame tråden först, el vad säger du @Hedinn
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlekarnas-hall-of-fame.1297966/
Jag läste första sidan.. vet fasen inte om det är av godo att läsa vidare Ytterst förvirrande
fast ju mer du läser, desto mer förstår du att även vi är förvirrade så då är vi inte så skrämmande längre när du ska spela självJag läste första sidan.. vet fasen inte om det är av godo att läsa vidare Ytterst förvirrande
Vissa av er kommer alltid att vara skrämmande...fast ju mer du läser, desto mer förstår du att även vi är förvirrade så då är vi inte så skrämmande längre när du ska spela själv
@Niyama ägnar sig åt att misstänkliggöra mig. Typiskt ulvigt beteende! Fast jag tvivlar på att hon skulle göra det som ond om jag inte antingen 1) var god och lyckats skriva något klantigt eller 2) vi var onda tillsammans. Jag vet ju att jag är god, så resonemanget gör att Niyama lutar åt god. Men allt kan ju vara ett spel för galleriet i syfte att jag ska resonera precis så.lägger till: man ska ALDRIG lita på @Myrten , hur god hon än tycks vara!
Pfft, jäkla skittrådFörresten - Om du vill veta vad/hur du inte ska göra - kanske du ska läsa Hall of Fame tråden först, el vad säger du @Hedinn
http://www.bukefalos.com/threads/ulvlekarnas-hall-of-fame.1297966/
Hedinn ta chansen att bättra på ditt rykte i nästa lek. Du kanske gör något annat som hamnar i Hall of fame.Pfft, jäkla skittråd