Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du att det hjälper?Dags för nästa lek
Kampen om ringen eller från Bri till Vattnadal
Lekledare Lobelia
1:e assistent, mentor och hjälpreda Paddington
1. Lena med H
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
Högst tveksamt men det gör också att jag kan göra vad jag vill för LL kommer tillrättavisa nån LenaM och det vet jag inte vem det är!Tror du att det hjälper?
Där har du en poäng!Högst tveksamt men det gör också att jag kan göra vad jag vill för LL kommer tillrättavisa nån LenaM och det vet jag inte vem det är!
Ska inte du vara med?
Kom igen, det kommer att bli en jätterolig lek å du vet att du är leksugenÅh, verkar jättekul! Jag ska se hur mycket ork jag har när den här leken är över!
Kom igen, det kommer att bli en jätterolig lek å du vet att du är leksugen
Om alla gör så lär leken aldrig bli avLeksugen och ett tema jag skulle gilla. Men avvaktar och ser när lekstart blir, antal deltagare och dl-tider.
Innebär det alltså första DL den 7/3?Om alla gör så lär leken aldrig bli av
Min plan är att lekstarten blir 6/3 (om tillräckligt med anmälningar finns) och att DL oftast blir (kan förekomma undantag någonstans runt 21:30 och och dag DL blir någon gång under dagen.
Om alla gör så lär leken aldrig bli av
Min plan är att lekstarten blir 6/3 (om tillräckligt med anmälningar finns) och att DL oftast blir (kan förekomma undantag någonstans runt 21:30 och och dag DL blir någon gång under dagen.
Nope det är första DL på fredagen, om nu inte folk vill ha den den 7/3.Innebär det alltså första DL den 7/3?