Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
LL-listan!

Turordning:
1. glömmerallt, Dentaku och bollen__,Tema: Unge Sherlock Holmes, tre sidor
2. Lobelia Tema: LoTR - "The battle of the ring part 1" 2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.

Intresse:
Sasse ?
LenaH ? Tema: kostymdrama?
Niyama (prao: Gabby_Ossi) Kan också vara mentor åt den som vill
Myrten
Paddington Tema: Harry Potter och Fången från Azkaban (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)
Gabby_Ossi Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :) (vill gärna ha hjälp av mer erfaren LL när det blir dags)
Caisa Lundblad Tema: Silver Fang
Artline Tema: Hunger games. (Mentor önskas)

Nyligen varit:
Asko (assistent Artline, mentor Niyama) Tema: Lion King
Monstermom (mentor Myrten) Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
Mirtai Tema: Buffy
Paddington, Tema: Snowroller

(fyllde i lite mer info om mina lekar)

Unge Sherlock Holmes, tre sidor
LoTR - "The battle of the ring part 1" 2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
Tema: Harry Potter och Fången från Azkaban (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)
Angel , nya specialroller och gärna stor!
Silver Fang
Hunger games.
(Mentor önskas)

Jag känner inte till nåt av dessa teman :o :down:

@Gabby_Ossi du kan vara prao i min lek och stå för temat så är jag mentor i din :idea: :D

Young Sherlock Holmes heter den på engelska, har för mig att den fick det idiotiska tillägget Tempelmysteriet på svenska.

LL-listan!

Turordning:
1. glömmerallt, Dentaku och bollen__,Tema: Unge Sherlock Holmes, tre sidor
2. Lobelia Tema: LoTR - "The battle of the ring part 1" 2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.

Intresse:
Sasse ?
LenaH ? Tema: kostymdrama?
Niyama (prao: Gabby_Ossi) Kan också vara mentor åt den som vill
Myrten
Paddington Tema: Harry Potter och Fången från Azkaban (tar gärna en prao samt kan ställa upp som mentor)
Gabby_Ossi Tema: Angel , nya specialroller och gärna stor! :) (vill gärna ha hjälp av mer erfaren LL när det blir dags)
Caisa Lundblad Tema: Silver Fang
Artline Tema: Hunger games. (Mentor önskas)

Nyligen varit:
Asko (assistent Artline, mentor Niyama) Tema: Lion King
Monstermom (mentor Myrten) Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
Mirtai Tema: Buffy
Paddington, Tema: Snowroller

(fyllde i lite mer info om mina lekar)

Åh jag tror att Fången från Azkaban kan vara den enda Harry Potter filmen jag sett :D

@Niyama Och Silver Fang finns att ladda ner och se, föreslår den fulla japanska versionen med engelsk text dock. Då heter serien Ginga: Nagareboshi Gin ... ehehehehe. :D
Växte upp med Silver Fang, så fantastisk serie. :love:

Och om man har barn som jag
i 12 och 7 års åldern
har man högläst Alla böckerna i två omgångar :angel:
Samt att man läst hälften på engelska själv innan man fick barnen -
för man inte orkade vänta på svenska översättningarna ....
Och sett filmerna på bio och på blu-ray hemma fler gånger än man kan räkna. Japp-
Jag kan min Harry Potter!

Jag har böckerna på engelska, läst dem flera gånger! :) Läste faktiskt på svenska förra året för att se hur de ändrat på ord, men jag föredrar originalspråket. Har även alla dvd:erna samt ljudböckerna där fantastiske Stephen Fry läser. :love: Så man kan nog säga att jag kan Harry Potter rätt väl. :angel:

Jag har böckerna på engelska, läst dem flera gånger! :) Läste faktiskt på svenska förra året för att se hur de ändrat på ord, men jag föredrar originalspråket. Har även alla dvd:erna samt ljudböckerna där fantastiske Stephen Fry läser. :love: Så man kan nog säga att jag kan Harry Potter rätt väl. :angel:
Engelska böckerna är helt överlägsna!
Filmerna är ok. men gillar inte det de ändrat från böckerna:meh:
Ljudböckerna har jag dock inte
-det går tyvärr väldigt bort för mig
som är helt döv på ett öra och halvdöv på det andra
efter en mycket otäck infektion
för snart 4 år sedan som orsakade allt detta...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar