Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tal om listan stoppar jag in den igen

LL: glömmerallt

Deltagare
1 Snurrfian
2 cirkus
3 Jfrelin
4 Mammas
5 Habina
6 Lobelia (som vanligt önskemål om DL efter 21:30)
7 Matmissbrukaren
8 Idahoe
9 Hjartagna
10 bumpo
11 LenaH
12
13
14
15
16
17

Skulle så gärna vilja men min hjärna orkar inte med en lek. Den klarar inte av att hålla ordning på mer än 5-6 deltagare och det blir lite knapert med teoriandet när jag inte ens har koll på alla deltagares namn. Jag hoppas på att kunna komma tillbaka och leka men med tanke på hur länge det varit såhär så är jag rädd att det dröjer/inte kommer gå :(. Gå inte i väggen det är inte värt det :arghh:

Skulle så gärna vilja men min hjärna orkar inte med en lek. Den klarar inte av att hålla ordning på mer än 5-6 deltagare och det blir lite knapert med teoriandet när jag inte ens har koll på alla deltagares namn. Jag hoppas på att kunna komma tillbaka och leka men med tanke på hur länge det varit såhär så är jag rädd att det dröjer/inte kommer gå :(. Gå inte i väggen det är inte värt det :arghh:

Trist, saknar dig i lekarna men jag förstår.

Hoppas du kryar på dig och mår bättre snart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar