Det hade varit roligt, men har så mycket annat i huvudet just nu. Är känslosam också så jag är rädd att jag ska börja ta det personligt om jag leker just nu.
Men återkommer!
Ta hand om dig och kom tillbaka när du orkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hade varit roligt, men har så mycket annat i huvudet just nu. Är känslosam också så jag är rädd att jag ska börja ta det personligt om jag leker just nu.
Men återkommer!
Önskvärt är att inte ha DL för sent för jag somnar som en stock vid nio varje kväll oavsett om jag vill eller inte (sömnpiller) och är jag ulv kan jag aldrig vara med och bestämma käk
Kan hålla mig vaken en stund till men som det var nu med DL vid midnatt någon dag eller två fixar jag verkligen inte.
NattDL är väl inte lika känsligt men jag är gärna vaken vid dagDL
Ja det får lov att gå! Det är nog bara fredag det kan bli riktigt körigt, men då borde jag kunna köra från mobilen istället, så om jag lever fortfarande då så kanske mina teorier inte blir så långa...
Nä, det är absolut inget fel med det. Jag trodde mest det var twistarna det berodde på.Det passar inte mig helt enkelt bara, jag skulle vara för orolig för att uttrycka mig fel eller göra fel. Plus att jag inte tycker att det är något kul om det blir bråk, det ska ju vara roligt liksom. Så även om jag skulle ha tid skulle jag inte vilja köra.
Är det något fel i det?
Ja, alltså, jag kan ju inte påstå att jag faktiskt fattade så mycket av lekenNä, det är absolut inget fel med det. Jag trodde mest det var twistarna det berodde på.
Och du, ALLA gör fel ibland. Jag har en gång lyckats skicka pm i lyan till någon som inte
Ja det får lov att gå! Det är nog bara fredag det kan bli riktigt körigt, men då borde jag kunna köra från mobilen istället, så om jag lever fortfarande då så kanske mina teorier inte blir så långa...
Men det blir ju lite tokigt om man starffar den ena sidan för att de gör fel och så talar man inte om det. Hur ska man då veta att man gjort fel?
Ja, alltså, jag kan ju inte påstå att jag faktiskt fattade så mycket av leken
Till exempel: Hur kunde "alla" veta att det var niyama och Myrten som var tvillingar? Hur kom "alla" fram till det? Sånt fattar aldrig jag.
Vi kan lägga fredagsdealinen en timma senare än övriga, det är väl okej @Matmissbrukaren ?
Övriga får givetvis också ha synpunkter.
Den här veckan är faktiskt toppen ur leksynpunkt, det är paus på flera av barnens aktiviteter så vi har "bara" onsdag och fredag uppbokade. Men onsdag är tidigare så då hinner jag hem utan problem! Normala veckor sitter jag i bilen alla dagar utom måndagar... Speciellt nu när maken har lyckats bli gipsad så han aldrig kan köra på några aktiviteter...Vi kan lägga fredagsdealinen en timma senare än övriga, det är väl okej @Matmissbrukaren ?
Flyttar diskussionen från lektråd hit!
Fast man kan ju PMa den som hintat och säga att det inte är ok, men om man skriver typ "Nu får de onda en sia pga hintar" i tråden så kanske alla kommer fatta att när du skrev "Mammas känns JÄTTEOND!" så hade du siat mig, typ.
Surfar från mobilen, så det brukar gå åt skogen oavsett. Jag hade ju gärna haft DL typ 12 när jag har lunch, men det fungerar ju inte. Så jag står ut med kommentarer som att jag är "skum som skriver lite".
Den här veckan är faktiskt toppen ur leksynpunkt, det är paus på flera av barnens aktiviteter så vi har "bara" onsdag och fredag uppbokade. Men onsdag är tidigare så då hinner jag hem utan problem! Normala veckor sitter jag i bilen alla dagar utom måndagar... Speciellt nu när maken har lyckats bli gipsad så han aldrig kan köra på några aktiviteter...