@glömmerallt - hur tänker du dig att den onda fen funkar? Den borde rimligen vara utanför lyan va? (Eftersom den kan skydda sig från att bli käk)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@glömmerallt - hur tänker du dig att den onda fen funkar? Den borde rimligen vara utanför lyan va? (Eftersom den kan skydda sig från att bli käk)
Gravinda verkar ha lämnat buke
Jag har fullt upp med studier (nu och tre månader framåt) så kan inte vara med! Dessutom så är ju läsningen av den nuvarande leken rätt avskräckande så jag vet inte om jag skulle vilja vara med även om jag kundeOch @niphredil skulle vi ju också påminna med jämna mellanrum. Nu har det varit ett jämnt mellanrum
Vad var det som var så skrämmande med den då?Jag har fullt upp med studier (nu och tre månader framåt) så kan inte vara med! Dessutom så är ju läsningen av den nuvarande leken rätt avskräckande så jag vet inte om jag skulle vilja vara med även om jag kunde
Det passar inte mig helt enkelt bara, jag skulle vara för orolig för att uttrycka mig fel eller göra fel. Plus att jag inte tycker att det är något kul om det blir bråk, det ska ju vara roligt liksom. Så även om jag skulle ha tid skulle jag inte vilja köra.Vad var det som var så skrämmande med den då?
Det passar inte mig helt enkelt bara, jag skulle vara för orolig för att uttrycka mig fel eller göra fel. Plus att jag inte tycker att det är något kul om det blir bråk, det ska ju vara roligt liksom. Så även om jag skulle ha tid skulle jag inte vilja köra.
Är det något fel i det?
Jag brukar tycka att det verkar himla roligt men dels så verkar det läskigt att komma in som ny och dels tyckte jag att just den här leken som pågår nu verkar rätt hätsk liksom.Givetvis är det inge fel i det jag kände också så när jag läste några trådar innan jag började leka dessutom så ska du ju inte vara med om du inte tycker det verkar roligt, jag tror bumpo mest undrade vad som var skillnaden på den här och andra lekar
Jag brukar tycka att det verkar himla roligt men dels så verkar det läskigt att komma in som ny och dels tyckte jag att just den här leken som pågår nu verkar rätt hätsk liksom.
Men det är strunt samma, jag har ju inte ens tid att vara med pga jävla studierna
Jag brukar tycka att det verkar himla roligt men dels så verkar det läskigt att komma in som ny och dels tyckte jag att just den här leken som pågår nu verkar rätt hätsk liksom.
Men det är strunt samma, jag har ju inte ens tid att vara med pga jävla studierna
När är det tänkt att leken ska börja?