Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag borde kunna vara med den här vändan. Har en del att göra, men främst på datorn, så då går det ju... :D Söndag kommer jag ha väldigt fullt upp ute i stallet dock, men det är ju bara en dag så det borde ju vara lugnt. Kommer befinna mig i Sverige i alla fall. ;)

Och @niphredil skulle vi ju också påminna med jämna mellanrum. Nu har det varit ett jämnt mellanrum ;)
Jag har fullt upp med studier (nu och tre månader framåt) så kan inte vara med! Dessutom så är ju läsningen av den nuvarande leken rätt avskräckande så jag vet inte om jag skulle vilja vara med även om jag kunde :p

Jag har fullt upp med studier (nu och tre månader framåt) så kan inte vara med! Dessutom så är ju läsningen av den nuvarande leken rätt avskräckande så jag vet inte om jag skulle vilja vara med även om jag kunde :p
Vad var det som var så skrämmande med den då?

Men visst studier kan vara bra att fokusera på. :p

Vad var det som var så skrämmande med den då?
Det passar inte mig helt enkelt bara, jag skulle vara för orolig för att uttrycka mig fel eller göra fel. Plus att jag inte tycker att det är något kul om det blir bråk, det ska ju vara roligt liksom. Så även om jag skulle ha tid skulle jag inte vilja köra.

Är det något fel i det?

Det passar inte mig helt enkelt bara, jag skulle vara för orolig för att uttrycka mig fel eller göra fel. Plus att jag inte tycker att det är något kul om det blir bråk, det ska ju vara roligt liksom. Så även om jag skulle ha tid skulle jag inte vilja köra.

Är det något fel i det?

Givetvis är det inge fel i det jag kände också så när jag läste några trådar innan jag började leka dessutom så ska du ju inte vara med om du inte tycker det verkar roligt, jag tror bumpo mest undrade vad som var skillnaden på den här och andra lekar:)

LL: glömmerallt

Deltagare
1 Snurrfian
2 cirkus
3 Jfrelin
4 Mammas
5 Habina
6 Lobelia (som vanligt önskemål om DL efter 21:30)
7 Matmissbrukaren
8 Idahoe
9 Hjartagna
10 bumpo
11 LenaH
12 @Myrten
13
14
15
16
17

Givetvis är det inge fel i det jag kände också så när jag läste några trådar innan jag började leka dessutom så ska du ju inte vara med om du inte tycker det verkar roligt, jag tror bumpo mest undrade vad som var skillnaden på den här och andra lekar:)
Jag brukar tycka att det verkar himla roligt men dels så verkar det läskigt att komma in som ny och dels tyckte jag att just den här leken som pågår nu verkar rätt hätsk liksom.

Men det är strunt samma, jag har ju inte ens tid att vara med pga jävla studierna :down:

Jag brukar tycka att det verkar himla roligt men dels så verkar det läskigt att komma in som ny och dels tyckte jag att just den här leken som pågår nu verkar rätt hätsk liksom.

Men det är strunt samma, jag har ju inte ens tid att vara med pga jävla studierna :down:

Ja det blev tyvärr en massa missförstånd i den här leken,

Å ja eftersom du inte har tid så är det ju inget att fundera på, kanske får du tid och ändrar uppfattning och vill vara med eller så vill du det inte sedan heller det blir som det blir:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 125
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 540
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar