Det var någon lek som jag tror att Haukur var ängel (som sagt, kan varit någon annan också) och typ ulvarna visste att hon var ängeln och ulvarna hade även räknat ut vem som var siare, men Haukur lyckades skydda rätt person (hon visste också vem som var siare) i ett antal DL i rad så ulvarna försökte käka både siare och ängel men misslyckades hela tiden (det var typ vad som hände @bumpo )
Och jag vet bara en lek där jag känt att jag var bra, tror jag var demon och vi höll på som sjutton och velade i lyan (Bedeviler var med minns jag), tror vi var två på slutet och lyckades lura någon stackare så vi gick och vann, trots att de goda borde vunnit Kan det varit den?
Annars var jag spöke någon lek med Gravinda som återuppväckte mig pga dåligt samvete, det var en kul lek! (jag saknar gravindad logik ibland!)
Och jag vet att jag har suttit och svurit över dig mer än en gång för att du lurat mig totalt
Känns bekant den där leken med ängeln.
Bedeviler ja det var länge sedan jag tror jhan var den första föräddaren i lyan å han lura skiten ur mig det fanns en annan föräddare och som var god och som sammarbetade de var en tredje sida och infiltrearde varjsin sida liksom(dom kallades tjuvar det var i en maffialek och det var därifrån jag snodde iden till "mina tjuvar")
Jag tro även det var i den leken som vi i maffian tog kål på en av våra egna för att slippa vinna(vi hade roligt och ville fortsätta) sedan gick 1 eller två ut i tråden och avslöjade sig själva också, den leken var helkasig om jag minns rätt och allt var i samma lek.
Jag tycker spöket känns som en ny roll Gravinda saknar jag också(och dig!)