Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, nu har jag skrivit i den nya tråden. Moooooget, Myrten!
Vem var det på tur sen att vara LL? Jag börjar bli lite sur på mig själv att jag fick för mig att jag nog skulle stå över en lek... Och jag vill spela med @Monstermom igen!! Även om hon trodde att jag lilla goda jag var ond...
Ska @Monstermom vara med i en lek så vill jag vara LL den gången!
Hon ska inte vara med i nån lek på ett tag nu, så du kan lugnt spela vidare.
Vill du inte leka med oss längre? Vad gjorde vi för fel?Hon ska inte vara med i nån lek på ett tag nu, så du kan lugnt spela vidare.
Men... Men... Det finns ju över 30 inlägg kvar tills den här tråden är full ju!Nu är nya tråden klar!
Men... Men... Det finns ju över 30 inlägg kvar tills den här tråden är full ju!
Då kanske någon kan göra slut på ett genom att förklara för mig hur ni får in en annan text på taggar och länkar?
Typ när en taggar @Idahoe och det istället står "VärldensBästaIda"
Då kanske någon kan göra slut på ett genom att förklara för mig hur ni får in en annan text på taggar och länkar?
Nja du behöver inte, men det är enklast. Det går att koda manuellt utan att använda editorns hjälp. Lite svårt att hålla koll på vem som har vilket user ID dockTack Snälla ni!
Så man behöver gå in och ändra efter postning alltså? Hm, vad segt
Men jag som hade världens bästa lek för dig ju
Vill du inte leka med oss längre? Vad gjorde vi för fel?
Färg ändrar du på "A" ikonen den där a är understruket.Åhhhh... Låter spännande!
Men det funkar verkligen inte just nu, måste försöka få mitt liv på banan litegrann igen...
Ni var elaka skitstövlar hela bunten! Sådetså! Gå och dra nåt gammalt över er!
När det gäller att ändra taggar så kan du antingen gå in och ändra till vad du vill efter du postat inlägget, eller använda kod (din användare är tex 29938, så skriver du user likamed de siffrorna inom brackets så får du en tagg, skriv texten du vill efter close bracket, och sätt endbrackets efter texten.
Om det finns något smidigt sätt att sätta färg på vanlig text vet jag inte, men med kod är det bara color likamed den färg du vill ha, inom brackets.
@Monstermom för att färga text behöver du ju bara markera och välja färg.
Färg ändrar du på "A" ikonen den där a är understruket.
Tänk vad snäll jag var mot dig i Ivanhoe-leken när Hedinn vilka demona dig och jag sa att du HATAR omvandlingar så hon valde vår onda spion istället
Även om hon trodde att jag lilla goda jag var ond...
Så man behöver gå in och ändra efter postning alltså? Hm, vad segt