Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hojta till när den nya tråden är klar så stänger jag denna då.
Finns i "VM i fälttävlan". Och sen har jag väl Den lösmynte spionen i "Cirkus Maximus". Jag kollar på en dokumentär just nu dock.
Finns i "VM i fälttävlan". Och sen har jag väl Den lösmynte spionen i "Cirkus Maximus". Jag kollar på en dokumentär just nu dock.
@Paddington har visst glömt att hon uppfunnit en alkemist också!
Alkemisten har vissa skydd som vapensmeden saknar. Så det är inte samma.Den lösmynte spionen är väl dock en variant på spion, så det kanske räcker.
Alkemisten var väl samma som vapensmeden?
@LenaH Någon gång måste vi prova att ändra alla andras inlägg lite då och då för att röra till det, nån nytta måste vi väl ha eftersom vi är moderatorer?
Du är en sån smart och klok människa!@LenaH Någon gång måste vi låta bli att ändra alla andras inlägg lite då och då för att röra till det, nångång måste vi väl spela som vanliga dödliga?
Tror det var @Lobelia som spånade om Psykopaten och jag plockade upp och ändrade lite i hennes förslag.
Den modifierade är att den kan välja vilken sida den är på
Alkemisten har vissa skydd som vapensmeden saknar. Så det är inte samma.
Tycker alkemisten var en bra roll att sätta mot demonen.
Men tack det hade du inte behövt skriva!Du är en sån smart och klok människa!
LenaH röstar på SnurrfianTack raring att du citerade innan @LenaH tog fram sitt ulvjag...
Schh! Avslöja oss inte!Ni kanske kan se vilka som har konversationer på gång med varandra också?
Ni kan bli skitduktiga på att snoka upp ulvar när ni spelar goda!
Ser ni vilken ulv hon är? Jag som alltid är god!!LenaH röstar på Snurrfian
Du får väl "glömma" att ta med den i den nya rollistanDemonen borde utrotas för all framtid