Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tr
Tror minsann @Monstermom är där. Hon har ju en symaskinstråd.

Tillägg: HAHAHA, symaskinstråd!

Japp, och den är enormt mogen och sansad och... öh, seriös! Sådetså. :grin:
(Och jag har fullt av symaskinstrådar över hela huset också! Det är för att jag är vuxen nog att vara väldigt duktig på att städa. Eller nåt sånt.)

Dessutom har jag massor av rabatter. I ärlighetens namn har jag bara en svag aning om hur många de är, men det är i alla fall fler än... två... tror jag? Växer jättebra i dem också! När jag flyttade in i huset verkade det mest växa blommor av olika slag i dem, men numer tror jag det mest utvecklats till en sorts tät grön massa av nåt slag. Vet inte riktigt vad eller varför, men det är ju spännande med utveckling! Tycker jag. Som är väldigt vuxen och seriös. :up:

Vad var det mer man skulle ha? :confused:
Tror vi behöver en checklista. Eller... En checklistetråd kanske! :idea:

Förresten. Den här tråden är snart uppe i 2000 inlägg så det börjar bli dags för en ny.

Tänkte om någon @Niyama ? vill fixa med trådstarten och skriva in nya roller m.m.

Psykopaten har ju tillkommit och sedan har väl både @Myrten och @Paddington haft några nya roller som kanske ska in på listan?

Den här tråden är väl uppe i 2000 inlägg när som :p

Förresten. Den här tråden är snart uppe i 2000 inlägg så det börjar bli dags för en ny.

Tänkte om någon @Niyama ? vill fixa med trådstarten och skriva in nya roller m.m.

Psykopaten har ju tillkommit och sedan har väl både @Myrten och @Paddington haft några nya roller som kanske ska in på listan?

Det är ju typ hundra inlägg kvar innan vi kommer upp till 2000! :D

Jag fixar!

Jag tror @Niyama uppdaterat alla roller fram till "Nationaldagsgaloppen" iaf är Ficktjuven med i hennes sammanställning :). Men vore bra om den modifierade ficktjuven också lades till. Jag vet att @Myrten hade rollen Nattvakt el liknande som saknas fr Nationaldagsgaloppen.

Mina nya roller:
Besserwisser: Besserwissern får ställa tre påståenden till LL (1st påstående per natt, som ska avges till natt-DL). Besserwissern måste skicka sin fråga i påstående-form ex ”Jag vet att jag blivit siad”, ”jag vet att xx är ulv”. Frågorna får bara involvera en person. LL kommer bara svara rätt eller fel på påståenden.

Psykopaten. Om denne åker ut så blir personen tokig och drar med sig en slumpvis vald god in i döden (LL lottar)

Jag tror @Niyama uppdaterat alla roller fram till "Nationaldagsgaloppen" iaf är Ficktjuven med i hennes sammanställning :). Men vore bra om den modifierade ficktjuven också lades till. Jag vet att @Myrten hade rollen Nattvakt el liknande som saknas fr Nationaldagsgaloppen.

Mina nya roller:
Besserwisser: Besserwissern får ställa tre påståenden till LL (1st påstående per natt, som ska avges till natt-DL). Besserwissern måste skicka sin fråga i påstående-form ex ”Jag vet att jag blivit siad”, ”jag vet att xx är ulv”. Frågorna får bara involvera en person. LL kommer bara svara rätt eller fel på påståenden.

Psykopaten. Om denne åker ut så blir personen tokig och drar med sig en slumpvis vald god in i döden (LL lottar)

Vad är den modifierade ficktjuven?

Psykopaten var väl Shaggys? Eller nån skrev den i tråden iaf, för jag hade tänkt ta med den i min lek.

Ska vi stryka jultomten? Den är ju i princip samma sak som brevbäraren, skillnaden har varit att den haft obegränsat antal paket men det har även brevbäraren haft i vissa lekar. Det finns ju många varianter av varje roll, men det verkar onödigt förvirrande att ha namn för varje liten variant.

Jamen, kan inte alla dessa idiotiska varulvstrådar etc. skickas någon annanstans än till senior? Borde ju finnas en "idiotiska trådar"-kategori...

Jag har lite svårt att släppa detta. :laugh:

Vad exakt menar du faller under "etc"? Allt marsve inte gillar? Allt som kan tänkas att någon tycker är roligt? Allt som inte syftar till att förändra världen? Saker som en (av dig?) utsedd jury anser passar där? :up:

Sen kan jag ju tänka - i alla fall vissa dagar - att just senior är "idiotiska trådar"-kategorin. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 644
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar