Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
För min del aldrig, jag har valt bort det i inställningarna ;)

Det är alltså omöjligt att veta då det är valbart.

Aha jo men jag trodde att de var default att få mail o att man fick ändra själv om man inte vill få :) vet att hon inte ändrat något iaf, men vet inte om hon kommer ihåg leken längre!

Aha jo men jag trodde att de var default att få mail o att man fick ändra själv om man inte vill få :) vet att hon inte ändrat något iaf, men vet inte om hon kommer ihåg leken längre!
Jag minns inte vad som är default, poängen är att vi knappast kan veta då det är valbart ;)

LL: Mirtai
1. glömmerallt
2. quarter4ever
3. bollen__ (om första DL är tidigast måndag)
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia
10.Habina :)
11. Majola
12. Shaggy
13. Asko
14. Lilltess

Har nog all tid i världen nu, om jag inte blir inringd på jobb en massa ;)

1. glömmerallt
2. quarter4ever
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia
11. Majola
12. Shaggy
13. Asko
14. Lilltess

Har nog all tid i världen nu, om jag inte blir inringd på jobb en massa ;)
Du får nog dock fråga LL om du hann, hen skrev att hen stängde anmälningarna förut. Men leken är inte uppe än, så kaanske @Mirtai ..?

Du får nog dock fråga LL om du hann, hen skrev att hen stängde anmälningarna förut. Men leken är inte uppe än, så kaanske @Mirtai ..?

Nu är det den slutgiltiga listan för nu börjar jag förbereda för att lägga upp leken :)

1. glömmerallt
2. quarter4ever
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia
11. Majola
12. Shaggy
13. Asko
14. Lilltess
15. Matmissbrukaren

Jamen, kan inte alla dessa idiotiska varulvstrådar etc. skickas någon annanstans än till senior? Borde ju finnas en "idiotiska trådar"-kategori...

Nej, jag behöver inte läsa alla trådar. Men "varulvstrådar" är inte SENIOR i min värld i alla fall. Skicka dem till en "idiotiska-trådar"-kategori, tack"

Nej, jag behöver inte läsa alla trådar. Men "varulvstrådar" är inte SENIOR i min värld i alla fall. Skicka dem till en "idiotiska-trådar"-kategori, tack"
Tidigare låg de på äldre ungdom men blev "portade" därifrån eftersom det nästan bara var seniorer som lekte. Inse att vi alla är olika och låt oss som har lite barnasinne kvar ha vårat roliga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 648
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025