Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
En vanlig lek kan vara betydligt mer förvirrande än tre sidor det beror helt på går att variera en "vanlig" lek så mycket. En tre sidors lek går att göra rätt enkel(allt är relativt men..) och eftersom många av de som leker nu inte har varit med i en sådan lek så blir det nog en enkel sådan när den väl dyker upp (om jag håller i den, jag kan inte svara för andra:p) så tycker jag definitivt du ska anmäla dig.
Hm så folk är inte tillräckligt förvirrade innan så lika bra att jag är med och ställer till det:p

pancake_bunny.jpg

@glömmerallt - jag kom att tänka på en sak du skrev tidigare - förut började ni med nattDL, varför ändrades det?
Ibland blir OT-andet första dagen helt ogreppbart om man inte deltar själv.
Jag tror jag körde första leken som började med dag. För mig kändes det helknäppt att man skulle slita för att få ihop ett tillräckligt stort antal perosner på 10 pers och 1 käkas direkt blir det inte mycket leka av. Det kom endel invändningar om att man då inte hade någon orsak att leta ulvar och liknande men sen kördes det vidare på det sättet och blev standard.
Det var skitsurt att åka ut innan leken börjat och det var inte roligt alls att som ulv sitta och försöka fundera på vem det var minst taskigt att slänga ut. Numera försöker man ju tänka lite på hur folk åkt ut tidigare men sen kan man ju mer gå på vilka roller man börjar misstänka att folk kan ha

Jag kör gärna en lek med tema som föreslagits av @LenaH. Dock var jag ju LL förr-förra leken och det verkar vara många som vill nu.

Jag tror du är rätt poppis som LL så jag tror inte du behöver oroa dig för att folk ska tycka du är för ofta i varje fall. Detsamma gäller @Paddington jag tor era roliga teman är väldigt poppis.:)

Däremot ärdet ju bra att släppa fram nya ibland plus andra som inte varit på länge men det tycker jag görs också. :)

Muahahahaaa! Nu är den sista hemtentan inlämnad och jag är frriiiii..! Eller ... nåja, arbetslös :o
Har t.o.m bytt till en passande ulvspelsavatar :D Hittade ett gäng som jag inte kunde låta bli att spara, så jag varnar er - bara för att det är en ulv på avataren så betyder det inte att jag är en ulv! ... kanske.

Så om nästa spel blir något med tema (jag älskar teman och OT:ande :angel:) så är jag med! Iallafall om ni behöver någon förvirrad (och förvirrande) person som aldrig lyckats hitta en ulv förut ... :o

Edit: Äsch, upptäckte ett stavfel på min nya avatar ... äh, fixar den en annan dag.

LL: Mirtai
1. glömmerallt
2. quarter4ever
3. bollen__ (om första DL är tidigast måndag)
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9.
10.
11.
12.

LL: Mirtai
1. glömmerallt
2. quarter4ever
3. bollen__ (om första DL är tidigast måndag)
4. Dentaku
5. Peaux
6. LenaH
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia
10.
11.
12.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar