Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är säkert ättling till en viking jag också, det är mer att vikingatiden inte fascinerar mig så mycket.Sorry @LenaH normanderna var ättlingar till vikingar så du bör kanske undvika Hastings.
Stallet är kungligt och från 1600-tal.
Nämen det fanns ju hur mycket som helst! Stall är jag inte så fascinerad av, jag gillar slott. Och kyrkor.
Och helst 1400- till 1600-tal om jag ska vara petig.
Haha, jag försökte ju trigga @Myrten men om jag känner mig redo att vara LL nån gång så är det väldigt troligt.Så vi kan alltså se fram emot en lek som utespelar sig i ett slott någon gång i tidsperioden 1400-1600 tal med dig som LL?
Låter som ett fantastikt tema tycker jag.
Om du vill nerda vidare på samma tema rekommenderas det här avsnittet av Time Team.
Men visst var det spännande?!Men Myrten jag borde tvätta, leka varulvsleken och möjligtvis städa lite inte titta på gubbar som gräver i en kulle
Haha, jag försökte ju trigga @Myrten men om jag känner mig redo att vara LL nån gång så är det väldigt troligt.
Men visst var det spännande?!
Men jag behövde ju inte heller fler intressanta serier att nerda in mig på ...Om du vill nerda vidare på samma tema rekommenderas det här avsnittet av Time Team.
Åh jag älskar Time Team, när de blir helt till sig av en liten krukskärva! Det brukar gå på tvn varje dag och det är super att slå sig ner med en kopp kaffe och bara njuta! Viasat history är min favoritkanal på tvn!Men jag behövde ju inte heller fler intressanta serier att nerda in mig på ...
Verkar sjukt intressant!
Men 18 säsoonger?!
Skulle gärna ha den! Och discovery osv, men jag kör på 1an, 2an, 4an för närvarande...Åh jag älskar Time Team, när de blir helt till sig av en liten krukskärva! Det brukar gå på tvn varje dag och det är super att slå sig ner med en kopp kaffe och bara njuta! Viasat history är min favoritkanal på tvn!
Time Team - The First King of Racing.Skulle gärna ha den! Och discovery osv, men jag kör på 1an, 2an, 4an för närvarande...
Nån som vill skvallra om vilken säsong stallet var i? Så jag inte får ett skäl att se alla säsonger?
Haha, jag försökte ju trigga @Myrten men om jag känner mig redo att vara LL nån gång så är det väldigt troligt.
Fördelen med en make som vill följa engelska ligan i fotboll och allsvenska i hockey är att man får en massa kanaler utan att jag behöver fundera så mycket på det. Skulle jag välja själv och betala allt själv så skulle det enbart bli basutbudet.Skulle gärna ha den! Och discovery osv, men jag kör på 1an, 2an, 4an för närvarande...
Nån som vill skvallra om vilken säsong stallet var i? Så jag inte får ett skäl att se alla säsonger?
@Habina - nu vet jag hur jag ska få ihop ett Harry Potter-tema åt dig. Den där jäkla besserwissern Hermione ställde till det för mig tidigare
Och härmed "mutar jag in" det temat för min nästa lek - bara så ni vet!
Jag har nu beställt The White Queen förresten.Eftersom jag är lättövertalad när det gäller att vara LL - promise, jag ska göra en lek med engelsk medeltidshistoria som tema!
Är det inte dags för dig att ha en dubbelnickslek snart förresten?Har du inte varit LL än är det väl absolut dags för det snart, jag tror du skulle bli en bra LL.
Är det inte dags för dig att ha en dubbelnickslek snart förresten?
Hur funkar en sådan egentligen?Är det inte dags för dig att ha en dubbelnickslek snart förresten?