Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men jag behövde ju inte heller fler intressanta serier att nerda in mig på ... :arghh:
Verkar sjukt intressant! :)

Men 18 säsoonger?! :banghead: :arghh: :love:
Åh jag älskar Time Team, när de blir helt till sig av en liten krukskärva! :love: Det brukar gå på tvn varje dag och det är super att slå sig ner med en kopp kaffe och bara njuta! Viasat history är min favoritkanal på tvn! :love:

Åh jag älskar Time Team, när de blir helt till sig av en liten krukskärva! :love: Det brukar gå på tvn varje dag och det är super att slå sig ner med en kopp kaffe och bara njuta! Viasat history är min favoritkanal på tvn! :love:
Skulle gärna ha den! Och discovery osv, men jag kör på 1an, 2an, 4an för närvarande... :meh:

Nån som vill skvallra om vilken säsong stallet var i? Så jag inte får ett skäl att se alla säsonger? :angel: :p

Skulle gärna ha den! Och discovery osv, men jag kör på 1an, 2an, 4an för närvarande... :meh:

Nån som vill skvallra om vilken säsong stallet var i? Så jag inte får ett skäl att se alla säsonger? :angel: :p
Fördelen med en make som vill följa engelska ligan i fotboll och allsvenska i hockey är att man får en massa kanaler utan att jag behöver fundera så mycket på det. Skulle jag välja själv och betala allt själv så skulle det enbart bli basutbudet. ;)

Eftersom jag är lättövertalad när det gäller att vara LL - promise, jag ska göra en lek med engelsk medeltidshistoria som tema!
Jag har nu beställt The White Queen förresten. :)
Efter att ha ägnat en stor del av min barndom och tonår åt Gustav Vasas tre söner så är det väl dags att ta tag i engelskt 1500-tal.

Är det inte dags för dig att ha en dubbelnickslek snart förresten? :angel:

:rofl:

Om du ser till att starta upp din LL karriär så kan jag ha en dubbelnickslek sedan om det finns intresse för det:idea: :D

Jag har faktiskt inget emot att hålla i en dubbelnickslek men jag tänker i framtiden kräva att alla som är med har dubbelnick eller åtminstonde att folk gör sina egna dubbelnick och inte stoppa in deltagare i sista minuten utan att lotta om och på så vis få leken att tappa balansen:p Jag har ju faktiskt klarat av det förr så det är ju inte givet att jag skulle trassla till det. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar