Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låter som en ond självmordsbombare.
Men självmordsbombaren får väl välja vem den vill ta med sig i döden? Den fick iallafall det för typ 100 år sedan. Vore det inte rätt kul om psykopaten tog med sig slumpvis vald spelare oavsett sida?

Konstigt det här hur roller hamnar på vissa personer. Jag blir oftast bybo (vilket jag inte har något alls emot). Favoritrollen hitills är brevbärare tror jag skulle gilla spionrollen också. Avskyr att spela ulv (inte därför jag hoppade av sist) även om den sista lyan var underbart rolig.

Jag hittade en gammal röstlista igår:
dag 1 dag 2 dag 3 dag 4

patrik_citrus Memmis - Zassoo

Sasse Carro Memmis - Nomina
zassoo Memmis Memmis Patrik
Mammas Carro Nomina West>Zass
Lenis - Carro Zassoo
Nomina Pegasus Memmis Carro
Carrro_lina Pegasus - Western
Western_Ivy Nomina Memmis Carro
Breaktown - Niyama Western
Niyama Zassoo Nomina Breaktown

Con -
Pegasus63 Nomina
Memmis Pegasus Carro

Vart har flera som var med då går inte ens att tagga nu, Western och Memmis?
Åh där var det några namn man känner igen. Vissa av dem var väldigt roliga att leka med.

Men självmordsbombaren får väl välja vem den vill ta med sig i döden? Den fick iallafall det för typ 100 år sedan. Vore det inte rätt kul om psykopaten tog med sig slumpvis vald spelare oavsett sida?

Konstigt det här hur roller hamnar på vissa personer. Jag blir oftast bybo (vilket jag inte har något alls emot). Favoritrollen hitills är brevbärare tror jag skulle gilla spionrollen också. Avskyr att spela ulv (inte därför jag hoppade av sist) även om den sista lyan var underbart rolig.

Fast Lobelia skrev att en ond psykopat skulle ta med sig en slumpvis vald god.
Då blir det väl som en vanlig självmordsbombare?

1. Artline
2. Majola
3. @@Lilltess
4. Dentaku
5. glömmerallt (förusatt att första deadline är 17/1 eller senare alternativt att det är okej med låg akivitet 15-16)
6. bollen__ (ska vara frisk denna gång! men är bortrest 16-19/1)
7. cirkus
8. Mirtai
9. Quarter4ever
10. Snurrfian Jag ska ju börja plugga nu igen så det är väl klart att jag ska vara med... ;)
11. Matmissbrukaren
12 Lobelia men bara om jag inte blir ängel ;)
13. Shaggy

Jag hittade en gammal röstlista igår:
dag 1 dag 2 dag 3 dag 4

patrik_citrus Memmis - Zassoo

Sasse Carro Memmis - Nomina
zassoo Memmis Memmis Patrik
Mammas Carro Nomina West>Zass
Lenis - Carro Zassoo
Nomina Pegasus Memmis Carro
Carrro_lina Pegasus - Western
Western_Ivy Nomina Memmis Carro
Breaktown - Niyama Western
Niyama Zassoo Nomina Breaktown

Con -
Pegasus63 Nomina
Memmis Pegasus Carro

Vart har flera som var med då går inte ens att tagga nu, Western och Memmis?

Jag tror att Memmis bytte namn till @OutOfService *tror*

Nyfiken, varför?
Det hände lite saker bakom kulisserna. Först var det en deltagare som funderade på att stryka sig då leken blev stor och jag fick en person som ville ansluta efter att jag lottat rollerna och skickat ut dem. Sedan fick jag första deltagaren att vara kvar och då behövde jag lägga till ytterligare en roll på rollistan.

Det gjorde att jag fick lotta om flera av rollerna (men var lite lat ;), så jag tog samtliga onda roller samt hälften av de goda inkl den nya i den nya omlottningen. Var visst 11 roller jag lottade om inser jag, men jag tror det var ngn av de goda som hamnade på samma roll igen också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar