Dom skrev ju att dom skrivit 800 inlägg i sin lyatråd
Jösses. Ivanhoelyan var synnerligen stillsam förutom Hedinn sista kvällen då förstås
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom skrev ju att dom skrivit 800 inlägg i sin lyatråd
Vi hade partyJag var ulv rakt igenom i Ivanhoe - det var jag rätt glad över faktiskt - jag gillar att vara ulv, hade skitgärna suttit i lyan i senaste leken de verkar ju haft galet roligt
ja så med tillsammans med ordinarie lektråd så gjorde vi en 2000+ trådDom skrev ju att dom skrivit 800 inlägg i sin lyatråd
Åh jag fick vara i lyan i Ivanhoe först så ställde in mig på att vara ond, sen fick jag bli trollkarl. Det var lite jobbigt i början
Cedrik tror jag det var.Vad fick du för roll först?
Sjukt drygt när man blir glad för en roll och så blir den utbytt
Cedrik tror jag det var.
Önskemål om roller ni gärna vill ha med och roller ni absolut inte vill ha med?
Lottades alla ulvar om?
Spöke tyckte jag var roligt, även brevbärare.
Inga omvandlingar.
Vittne är bara roligt om det inte är jag som blir bevittnad
Jag var jättelugn även då! Hade bara monologer med mig själv, eftersom ingen annan verkade vilja diskutera saker med mig.Jösses. Ivanhoelyan var synnerligen stillsam förutom Hedinn sista kvällen då förstås
LL: Niyama
1. Artline
2. Majola
3. @@Lilltess
4. Dentaku
5. glömmerallt (förusatt att första deadline är 17/1 eller senare alternativt att det är okej med låg akivitet 15-16)
6. bollen__ (ska vara frisk denna gång! men är bortrest 16-19/1)
7. cirkus
8. Mirtai
9. Quarter4ever
10. Snurrfian Jag ska ju börja plugga nu igen så det är väl klart att jag ska vara med...
11. Matmissbrukaren
12.
När vill ni starta? Hur är det med @bollen__ , är du med om vi startar idag eller imorgon? @glömmerallt ?
Vill inte @Lobelia vara med? @LenaH ?
Jag vill ha med en pskyopat bland de onda, om denne inte åker ut innan exempelvis omgång 3 eller 4 så blir personen tokig och drar med sig en slumpvis vald god in i döden.
Jag vet ju inte vad ni har haft för roller. Det går bra med en god ocksåLåter som en ond självmordsbombare.
Jag vet ju nte vad ni har haft för roller. Det går bar med en god också