Det fånigaste är ju anledningen till att jag var sen men jag kan tydligen inte berätta än för vi ska väl leka vidare.
Ja det känns ju som det är rätt mycket som ska redas ut när leken är slut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det fånigaste är ju anledningen till att jag var sen men jag kan tydligen inte berätta än för vi ska väl leka vidare.
Jag var ju en minut sen. Så nu blir det tjafs. Ska försöka fixa.
När börjar vi?
Ska du inte vara med @Matmissbrukaren ?
Ska du inte vara med @Matmissbrukaren ?
Som Cirkus skrev så börjar jag nytt jobb denna veckan. Så min aktivitetsnivå lär nog sjunka rejält. Men visst, i vanliga fall är jag ju aktiv i leken 14 timmar om dagen eftersom jag varit arbetslös så det vore väl mer normalt om jag är aktiv ett par timmar på eftermiddagen.
Kan folk leva med det så är jag gärna med. Men ni behöver väl inte ulvförklara mig direkt för onormal aktivitet
Folk verkar ju efterlysa lite mindre aktivitet nu så
Som Cirkus skrev så börjar jag nytt jobb denna veckan. Så min aktivitetsnivå lär nog sjunka rejält. Men visst, i vanliga fall är jag ju aktiv i leken 14 timmar om dagen eftersom jag varit arbetslös så det vore väl mer normalt om jag är aktiv ett par timmar på eftermiddagen.
Kan folk leva med det så är jag gärna med. Men ni behöver väl inte ulvförklara mig direkt för onormal aktivitet
Om inte annat så kan jag låsa in mig på toaletterna på jobbet och spela.
Jag ska städa på ett hotell och det finns en toa på varje rum