Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte senare än 22 för DL om jag får be... Jag behöver min skönhets sömn, annars skrämmer jag livet ur både barn och djur...
Aha nu fick jag en förklaring på vad som kan ha hänt när vi checkade in på ett hotell i helsingfors! Vi kom in i ett rum där det helt klart såg ut som om någon hade legat och sovit i sängen, städaren hade alltså lekt ulvlekar med sen DL!Och jag somnar väl i en säng på hotellet utan min sömn
Aha nu fick jag en förklaring på vad som kan ha hänt när vi checkade in på ett hotell i helsingfors! Vi kom in i ett rum där det helt klart såg ut som om någon hade legat och sovit i sängen, städaren hade alltså lekt ulvlekar med sen DL!
Jag kan närsomLL: Niyama
1. Artline
2. Majola
3. @@Lilltess
4. Dentaku
5. glömmerallt (förusatt att första deadline är 17/1 eller senare alternativt att det är okej med låg akivitet 15-16)
6. bollen__ (ska vara frisk denna gång! men är bortrest 16-19/1)
7. cirkus
8. Mirtai
9. Quarter4ever
10. Snurrfian Jag ska ju börja plugga nu igen så det är väl klart att jag ska vara med...
11. Matmissbrukaren
12.
När vill ni starta? Hur är det med @bollen__ , är du med om vi startar idag eller imorgon? @glömmerallt ?
Vill inte @Lobelia vara med? @LenaH
?
Nu är leken lagom för mig så börjar gärna så fort som möjligt
Och det värsta var med Ivanhoe, då fick jag först en annan roll.Jag vill inte var ängel i var lek, snart har det varit i hälften
Och det värsta var med Ivanhoe, då fick jag först en annan roll.
Och det värsta var med Ivanhoe, då fick jag först en annan roll.
Jag var ulv rakt igenom i Ivanhoe - det var jag rätt glad över faktiskt - jag gillar att vara ulv, hade skitgärna suttit i lyan i senaste leken de verkar ju haft galet roligt