Nejdå! GT vet jag vad det är, men nu var det ju ett o mitt i också...
GT är väl en tidning? Tidningstema?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nejdå! GT vet jag vad det är, men nu var det ju ett o mitt i också...
GT är väl en tidning? Tidningstema?
Gin och tonic. . Eller du var kanske ironisk hahaha
Jo, det var liksom det jag hade i tankarna. Mycket roligare än både tidning och Game of Thrones.
Gamla Testamentet? Är du ännu äldre än jag? Och @cirkusNejdå! GT vet jag vad det är, men nu var det ju ett o mitt i också...
Koll? Bevisligen inte om vi ska notera min senaste tabbe...Alltså, det är tur att ni har koll på ulvlekarna i alla fall...
Vadå? Gin o Tonic?Alltså jag är förvirrad nu vad var det som avsågs från början?
Jag skulle ha grundat med det innan jag såg den förgrymmade Exodus!Att läsa Gamla Testamentet efter några Gin Tonics är klart underskattat. Du borde testa!
Koll? Bevisligen inte om vi ska notera min senaste tabbe...
Du måste läsa alla sidor och återberätta dem för mig innan jag avslöjar det...Vaaaad?
Men GA!! Bara för det så äter vi inte upp dig i natt!@LenaH var lite otajmad med en röständring, annars var hon rätt duktig
Men GA!! Bara för det så äter vi inte upp dig i natt!
Det fånigaste är ju anledningen till att jag var sen men jag kan tydligen inte berätta än för vi ska väl leka vidare.
Tabben var ju rätt rar ju inte kunde jag undanhålla niyama den hon ska ju vara LL i nästa lek måste börja ställa in sig ju
Du måste läsa alla sidor och återberätta dem för mig innan jag avslöjar det...