Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har följt de senaste lekarna och är galet sugen på att prova... Men hur mycket tid tar det egentligen? Har ju tre små barn hemma och kan visserligen läsa en del under dagen men inte skriva jättemycket. Men det borde ju inte förvärvsarbetande heller kunna. Funkar det med läsning och kortskrivning under dagen och mer aktivitet framåt kvällen? Vill inte förstöra för någon med tanke på diskussionen om inaktivitet.

• Gilla
Reactions: MM
Jag har följt de senaste lekarna och är galet sugen på att prova... Men hur mycket tid tar det egentligen? Har ju tre små barn hemma och kan visserligen läsa en del under dagen men inte skriva jättemycket. Men det borde ju inte förvärvsarbetande heller kunna. Funkar det med läsning och kortskrivning under dagen och mer aktivitet framåt kvällen? Vill inte förstöra för någon med tanke på diskussionen om inaktivitet.

Man måste inte vara aktiv under dagen, bara man hinner rösta någon gång mellan nattDL och dagDL och komma med teorier om några deltagare. Inaktiviteten som diskuterades handlade mest om deltagare som gång på gång anmäler sig till lekar med sedan uteblir.

Jo, det stämmer! :)
Hon skrev att hon funderade på att vara efter mig. Men jag vet inte om hon varit inne så mycket på buke sen hon skrev att allt var okej med henne nyligen då du skickat sms till henne?

Tänkte då att hon missar att LL platsen är ledig :)
Jag har varit inne varje dag, dock inte i någon av ulvlekstrådarna ;)

Har faktiskt missat att ni gått vidare, trodde fortfarande det var Myrtens (eller var det Paddans?) lek. Hur kan en lek på 17 deltagare sluta så snabbt? :p Jag har hur som haver inte hunnit planera allt än, så det står dig fritt att ta rollen.

• Gilla
Reactions: MM

Det funkar alldeles utmärkt :)

Alla har inte tid att sitta flera timmar om dagen.
Och ibland har man mer tid, och ibland mindre.

Det som är pratat om aktiviteten gäller främst om man anmäler sig, men sen inte skriver något, bara slänger in en röst lite snabbt och sen är försvunnen igen.

Har faktiskt missat att ni gått vidare, trodde fortfarande det var Myrtens (eller var det Paddans?) lek. Hur kan en lek på 17 deltagare sluta så snabbt? :p Jag har hur som haver inte hunnit planera allt än, så det står dig fritt att ta rollen.

Kan också vara LL om du inte är redo än :)

Men så bra :bump:

Dock inte snällt att bara smyga i kulisserna ;)

Du får jättegärna vara LL :)

Saken är den att jag har för mycket tid och är alltid tillgänglig som LL om jag behövs :p

LL: @Niyama

1. Idahoe
2. Majola
3. Matmissbrukaren
4. Dentaku
5. glömmerallt (förusatt att första deadline är 17/1 eller senare alternativt att det är okej med låg akivitet 15-16)
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

LL: @Niyama

1. Idahoe
2. Majola
3. Matmissbrukaren
4. Dentaku
5. glömmerallt (förusatt att första deadline är 17/1 eller senare alternativt att det är okej med låg akivitet 15-16)
6. bollen__ (ska vara frisk denna gång! men är bortrest 16-19/1)
7.
8.
9.
10.
11.
12.

LL: @@Niyama

1. Idahoe
2. Majola
3. Matmissbrukaren
4. Dentaku
6. bollen__ (ska vara frisk denna gång! men är bortrest 16-19/1)
7. cirkus
8.
9.
10.
11.
12.

PS: Kul att flera "nya" anmäler sig igen!!! och en alldeles ny!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar