Du lär dig snabbt @myapprenticehm väldigt misstänkt beteende detta-
ULV-varning!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du lär dig snabbt @myapprenticehm väldigt misstänkt beteende detta-
ULV-varning!!!
Tror någon har lyssnat noga på vår kära paranoida @Monstermomhm väldigt misstänkt beteende detta-
ULV-varning!!!
Nä, det får man inte göra - men jag raljerade lite i mitt inlägg.Men hörrni, det här med hintar. Inte sjutton får man hinta bara för att man inte vet något, om inte hintar är tillåtna? Så länge jag spelat har det varit antingen hintar tillåtna eller hintar icke tillåtna - och då gäller det ju alla!
I den mån du har en aning om vem dina kollegor är.Inkl dina ev kolleger!
Oh heliga Padda- jag är ovärdig ditt berömDu lär dig snabbt @myapprentice
Tror någon har lyssnat noga på vår kära paranoida @Monstermom
Nä, det får man inte göra - men jag raljerade lite i mitt inlägg.
Och kollar man på gårdagens konversation i leken så var det flera inlägg som kanske låg på gränsen, nu valde jag att se genom fingrarna på dem (och ingen protesterade) ,men det är kanske något att tänka på framöver.
Dock vill jag påpeka en sak gällande det. Har du att välja på att lita på en död siare och en möjlig ulv, lita ALLTID på den döda siaren. Alltid.Jag har läst och försökt ta in det som alla signalerar=> LITA ALDRIG PÅ NÅGON!
@Niyama Här är några av PM:en, jag bjuder på dem...
"Alltså, haha, jag är visserligen full, men blir sjukt nervös över det här ändå "
"Jag kanske inte borde spela full, men det är kul "
"Hahaha läste det där igen, menade alltså spela ulvspel full, inte låtsas vara full. Jag ör ganska full. Och lite dåligt samvete hat jag om jag förstört nåt för min sida nu, men tror vi var ganska körda ändå. Det enda de harvmot mig är ju uteslutningsmetoden. Så det hade inte hjälpt vad jag ön skrivit. Men om jag inte käkas blir nån demoband och dö kan de ju roa sig. "
Det sista kom en timme efter det innan, så jag var inte snabb. Dock lite besviken nu i efterhand att jag aldrig fick skapa ett demoband...
Förutsatt att man vet att den döde ÄR siare då?Dock vill jag påpeka en sak gällande det. Har du att välja på att lita på en död siare och en möjlig ulv, lita ALLTID på den döda siaren. Alltid.
Jag tänkte att det nog är bra att vara tydlig eftersom det är nya spelare som ska vara med nu .
Som LL kände jag att det var en del inlägg som kanske låg lite på gränsen, men eftersom jag visste vem/vilka som ev hade information el inte så visste jag att personerna som skrivit dem inte hade ngn bakgrundsinfo till dem utan de var framteoriade. Dock om man läste leken slarvigt så ser det ut som hintar.Jag såg inga hintar igår? Jag och MM hade ju våra listor, men vi hade ju motiverat dom typ 100 gånger redan.
Jag tror inte det är någon bra idé. Det är jobbigt för blodtrycket. För att inte säga huvudet, förstår du vilken ansträngning det är att försöka skriva korrekt i leken?!Fram för Hedinn full oftare!
Dock tänkte jag tanken att det nog kunde vara kul med en ren fyllelek. Med undantag för att vara LL, den skulle jag tycka förbannat synd om.
Äh, allt för en ulvlek?Menar du att vi skulle gå omkring konstant i ett rus i 4-5dgr??? Tror inte min arbetsgivare skulle gilla det. Alls....
Som LL kände jag att det var en del inlägg som kanske låg lite på gränsen, men eftersom jag visste vem/vilka som ev hade information el inte så visste jag att personerna som skrivit dem inte hade ngn bakgrundsinfo till dem utan de var framteoriade. Dock om man läste leken slarvigt så ser det ut som hintar.
Tjohooo, väntar med spänning på min roll
Shut up you drunkMan får ju reda på rollen när någon dör.
Så i det läget vet du till 100% vem som var siaren. Men du vet inte vem som är ulv av kvarvarande. Då lyssnar man på siaren.
Eller vad säger du, @cirkus?