Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Niyama Här är några av PM:en, jag bjuder på dem... :p

"Alltså, haha, jag är visserligen full, men blir sjukt nervös över det här ändå :rofl:"

"Jag kanske inte borde spela full, men det är kul :rofl:"

"Hahaha läste det där igen, menade alltså spela ulvspel full, inte låtsas vara full. Jag ör ganska full. Och lite dåligt samvete hat jag om jag förstört nåt för min sida nu, men tror vi var ganska körda ändå. Det enda de harvmot mig är ju uteslutningsmetoden. Så det hade inte hjälpt vad jag ön skrivit. Men om jag inte käkas blir nån demoband och dö kan de ju roa sig. :D"

Det sista kom en timme efter det innan, så jag var inte snabb. Dock lite besviken nu i efterhand att jag aldrig fick skapa ett demoband...

Men hörrni, det här med hintar. Inte sjutton får man hinta bara för att man inte vet något, om inte hintar är tillåtna? Så länge jag spelat har det varit antingen hintar tillåtna eller hintar icke tillåtna - och då gäller det ju alla!
Nä, det får man inte göra - men jag raljerade lite i mitt inlägg.

Och kollar man på gårdagens konversation i leken så var det flera inlägg som kanske låg på gränsen, nu valde jag att se genom fingrarna på dem (och ingen protesterade) ,men det är kanske något att tänka på framöver.

Nä, det får man inte göra - men jag raljerade lite i mitt inlägg.

Och kollar man på gårdagens konversation i leken så var det flera inlägg som kanske låg på gränsen, nu valde jag att se genom fingrarna på dem (och ingen protesterade) ,men det är kanske något att tänka på framöver.

Jag tänkte att det nog är bra att vara tydlig eftersom det är nya spelare som ska vara med nu :)

Jag såg inga hintar igår? Jag och MM hade ju våra listor, men vi hade ju motiverat dom typ 100 gånger redan.

@Niyama Här är några av PM:en, jag bjuder på dem... :p

"Alltså, haha, jag är visserligen full, men blir sjukt nervös över det här ändå :rofl:"

"Jag kanske inte borde spela full, men det är kul :rofl:"

"Hahaha läste det där igen, menade alltså spela ulvspel full, inte låtsas vara full. Jag ör ganska full. Och lite dåligt samvete hat jag om jag förstört nåt för min sida nu, men tror vi var ganska körda ändå. Det enda de harvmot mig är ju uteslutningsmetoden. Så det hade inte hjälpt vad jag ön skrivit. Men om jag inte käkas blir nån demoband och dö kan de ju roa sig. :D"

Det sista kom en timme efter det innan, så jag var inte snabb. Dock lite besviken nu i efterhand att jag aldrig fick skapa ett demoband...

:rofl: Fram för Hedinn full oftare! :banana::banana::banana:

Jag tänkte att det nog är bra att vara tydlig eftersom det är nya spelare som ska vara med nu :).
:)

Jag såg inga hintar igår? Jag och MM hade ju våra listor, men vi hade ju motiverat dom typ 100 gånger redan.
Som LL kände jag att det var en del inlägg som kanske låg lite på gränsen, men eftersom jag visste vem/vilka som ev hade information el inte så visste jag att personerna som skrivit dem inte hade ngn bakgrundsinfo till dem utan de var framteoriade. Dock om man läste leken slarvigt så ser det ut som hintar.

:rofl: Fram för Hedinn full oftare! :banana::banana::banana:
Jag tror inte det är någon bra idé. Det är jobbigt för blodtrycket. För att inte säga huvudet, förstår du vilken ansträngning det är att försöka skriva korrekt i leken?!

Dock tänkte jag tanken att det nog kunde vara kul med en ren fyllelek. Med undantag för att vara LL, den skulle jag tycka förbannat synd om.

:)

Som LL kände jag att det var en del inlägg som kanske låg lite på gränsen, men eftersom jag visste vem/vilka som ev hade information el inte så visste jag att personerna som skrivit dem inte hade ngn bakgrundsinfo till dem utan de var framteoriade. Dock om man läste leken slarvigt så ser det ut som hintar.

Ja alltså jag och MM är nog skyldiga till en del inlägg som kan se ut som hintar vid en snabb genomläsning. Men vi skrev ju ganska många inlägg ( :p ) så det hade blivit lite tjatigt att skriva in samma teorier varje gång man nämnde nån. Var dock noga med att ha någon teori om varför jag satte nån åt ett visst håll, förutom Hedinn då som jag inte hade några teorier mot men som jag förklarade att det är pga uteslutningsmetoden.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar