Jag är jättenervös för att inte fatta något. Men det ska bli väldigt spännande!
Det var jag också! Och jag fattade inget! Men jag insåg att alla var lika förvirrade! :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är jättenervös för att inte fatta något. Men det ska bli väldigt spännande!
Det var jag också! Och jag fattade inget! Men jag insåg att alla var lika förvirrade! :P
Ska jag vara ärlig så surrar en idé om en Outlander-lek (Gabaldon) i huvudet på mig...Får man som ny komma med en önskan om ett ulvlekstema?
Sherlock har ni ju haft men det vore jätteroligt med en lek baserad på Den unge Sherlock Holmes - http://www.imdb.com/title/tt0090357/
Filmen är klart sevärd men det räcker annars att läsa imdb:s synopsis för att få grepp om storyn. Den innehåller dessutom rätt bra karaktärer att ge både specialroller och roller utan extra förmågor på både goda och onda sidan.
Inte Henrik VIII, men Philippa Gregorys The White Queen (utspelar sig under Rosornas krig) har funnits i mina planer. Men jag har tänkt att det är väl bara jag som läser sådant. Nu finns den ju som TV-serie men eftersom jag inte har någon TV har jag ingen koll på vad som visas i Sverige.Jag misstänker också att jag är lekskadad som ser ulvleksteman på märkliga ställen. Senast igår såg jag en snutt på Kunskapskanalen om Anne Boleyn (måste se hela!) och ser framför mig en lek med Henry VIII och alla hans fruar och Cromwell osv...
Tror jag taggar @Myrten här...
Jag skulle gilla den också men så är ju jag historienörd på flera plan... Måste kolla upp den serien!Inte Henrik VIII, men Philippa Gregorys The White Queen (utspelar sig under Rosornas krig) har funnits i mina planer. Men jag har tänkt att det är väl bara jag som läser sådant. Nu finns den ju som TV-serie men eftersom jag inte har någon TV har jag ingen koll på vad som visas i Sverige.
Inte Henrik VIII, men Philippa Gregorys The White Queen (utspelar sig under Rosornas krig) har funnits i mina planer. Men jag har tänkt att det är väl bara jag som läser sådant. Nu finns den ju som TV-serie men eftersom jag inte har någon TV har jag ingen koll på vad som visas i Sverige.
GoT?Har det förresten någonsin varit GoT-tema?
Nej, vi tycker om dig som du är, utan fantasi och allt!Ska ni ha tema på nästa lek får ni ragga upp en annan LL
Game of Thrones? Fast jag vet knappt vad det är (är född på 70-talet..)
Nejdå! GT vet jag vad det är, men nu var det ju ett o mitt i också...Trodde bara det var jag som hade noll koll som vanligt