Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill nog ha en lite starkare teori bakom om jag ska köpa ditt resonemang.Du måste vara ulv...
haha, ja det hade jag faktiskt glömt@Paddington har visst glömt att hon uppfunnit en alkemist också!
De spar jag till nästa lek vi leker tillsammans...Jag vill nog ha en lite starkare teori bakom om jag ska köpa ditt resonemang.
vad då övertyga?? den ÄR en cineastisk höjdare!!Ja jag är ju med i leken som pågår nu! Just nu roar jag mig med att övertyga @Asko om att the Lost Boys är en cineastisk höjdare...
Jag misstänker att du också var typ 14 när du såg den första gången!vad då övertyga?? den ÄR en cineastisk höjdare!!
TyypJag misstänker att du också var typ 14 när du såg den första gången!
@Niyama om du inte hittat Myrtens nattvakt:
Nattvakten (ny roll) – ficktjuvens fasa! Om ficktjuven försöker stjäla från nattvakten åker tjuven dit! Nattvakten får då veta tjuvens identitet och vad hen har stulit tidigare, men inte från vem. Överlever också en ulvattack.
Nattvakten kan väl egentligen också både vara ond och god?
Du måste vara ulv...
Ha, när hon rekommenderade den i min "gamla filmer"-tråd så var min första tanke - på fullt allvar! - att det där lät väldigt ulvskt!
Av någon anledning gjorde min hjärna hoppet från vampyrer till varulvar till spelulvar, och bestämde sig genast för att misstro allt @LenaH hade att komma med!
Demonen borde utrotas för all framtid
Vem var det på tur sen att vara LL? Jag börjar bli lite sur på mig själv att jag fick för mig att jag nog skulle stå över en lek... Och jag vill spela med @Monstermom igen!! Även om hon trodde att jag lilla goda jag var ond...