@glömmerallt Eftersom jag mått bra nu några dagar så funderar jag på det Kan tänkas att jag hoppar på om leken kommer igång i veckan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@glömmerallt Eftersom jag mått bra nu några dagar så funderar jag på det Kan tänkas att jag hoppar på om leken kommer igång i veckan.
Jag tänkte en ganska basic lek om ni inte vill annat, tänkte att det är många nya som inte hunnit bli så "varma i kläderna" än, vad tycker ni om det?
Önska gärna roller
@glömmerallt
Jag är en inventarie?!?
Nä men jag har lekt till och från sedan 2007 eller 2008 tror jag. Kommer inte riktigt ihåg men vet att det var runt Haukurs (eller Reykurs? Eller någon annans?) otroliga insats som ängel, den var minnesvärd
Gärna några till men kan starta i morgon om folk vill det, funderar du på att vara med? isåfall kan du komma med önskemål
Alltså jag törs inte önska en roll ens via PM för om jag får en favvoroll kan jag ge mig fan på att jag blir lynchad eller käkad första dagen.
För min del får det gärna vara lite lagom twistat, men inte alltför mycket så man inte har en chans att lista ut nånting för många röstfifflare/förhäxningar/trollkarlar/demoner/borgmästare och annat löst folk gör det svårt
Startar du i morgon så kan du ignorera mitt önskamål om DL, det gäller inte denna veckan .
Alltså jag menade inte personliga önskemål utan mer vad ni vill ska finnas i leken.
Vad är lagom twistat då Som Mammas hade? Mindre?
Jag tycker det är väldigt skoj just när det blir svårt för ulvarna att styra röstningen pga många roller som påverkar rösterna men jag kan undvika det om fler ogillar det?
Att ha många specialroller räknar dock inte jag som twistat, det är mer normalläge för mig Twistar tänker jag mer att jag kanske har tre sidor på något vis att det händer saken under leken som inte talas om i förväg(typ som när mammas stoppade in draken). Även dubbelnickslekar och förrädare räknar jag till twistat(De två sakerna tänker jag dock inte ha)
När jag började leka fanns det typ ängel siare jägare ulvar och byobor och inge mer men lite mer avancerat en så tänkte jag mig nog ha
För min del funkar närsom och jag är inte beroende av speciellt lång tid mellan dag och natt. Jag är glad om det inte är en natt emellan för då kan jag inte sova. Jag förstår precis varför @Monstermom inte spelar just nu...Vilka DL passar nu då?
Jag kan anpassa och ha olika olika dar också men det brukar inte vara så poppis.
Klart du är en inventarie (och jag också kanske, sedan 2006)
Dom hade ganska många minnesvärda ögonblick så jag vet faktiskt inte vilken lek du menar, men det är ju trevligt att någon mer än jag minns dem Rekur är förövrigt "mamma" til många av rollerna tror jag. Jag har däremot för mig att DU var väldigt bra i någon lek för flera år sedan.
Inga särskillda önskemål för min del. Mellan 13 och 18 är inte idealiskt dock.Vilka DL passar nu då?
Jag kan anpassa och ha olika olika dar också men det brukar inte vara så poppis.