Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste be att få bli struken, för DL 20.30 är för tidigt. 21.30 funkade helt ok. Jag hade en timme efter att jag kom hem och fixat allt. Med 20.30 blir det för stressigt.

Jag måste be att få bli struken, för DL 20.30 är för tidigt. 21.30 funkade helt ok. Jag hade en timme efter att jag kom hem och fixat allt. Med 20.30 blir det för stressigt.

Då flyttar vi fram den till senare om det bara är deadlinen som gör att du vill bli struken?

När är det okej som tidigast?

Är det samma alla dagar?

Innan vi börjar, kan någon vänlig själ tala om för en total nybörjare med teflonminne hur man länkar till en annan användare? Jag vet att jag har läst om det någonstans där alla började länka även med andra namn men jag hittar inte var det var... :o:( Det känns som att det vore bra att ha koll på det och jag vågar inte prova mig fram. :)

Då flyttar vi fram den till senare om det bara är deadlinen som gör att du vill bli struken?

När är det okej som tidigast?

Är det samma alla dagar?
Det är samma alla vardagar. Jag kommer aldrig hem före 19.30, ibland senare. Så 21.30 är ok. Tidigare känns tufft. Men om många spelare generellt vill ha tidigare DL så kommer det fler lekar för min del. Jag har ju generellt svårt med tid just nu pga att jag pendlar till Stockholm.

Om DL 21.30 funkar bättre för dig @Myrten så kan vi köra på det.
Jag är mest seg i huvudet om jag behöver hålla mig vaken på pillerna, men det är ju inte mer än att ni har överseende med att jag kanske röstar tidigare och inte är inne sista timmen innan DL bara.

Innan vi börjar, kan någon vänlig själ tala om för en total nybörjare med teflonminne hur man länkar till en annan användare? Jag vet att jag har läst om det någonstans där alla började länka även med andra namn men jag hittar inte var det var... :o:( Det känns som att det vore bra att ha koll på det och jag vågar inte prova mig fram. :)

@ och sedan personens användarnamn Du kan avända mig som övningsobjekt om du vill:)

Det är samma alla vardagar. Jag kommer aldrig hem före 19.30, ibland senare. Så 21.30 är ok. Tidigare känns tufft. Men om många spelare generellt vill ha tidigare DL så kommer det fler lekar för min del. Jag har ju generellt svårt med tid just nu pga att jag pendlar till Stockholm.

Myrten vad jag minns så har bara MM önskat tidigare dealine och det verkar okej för henne. Jag föreslår att vi har 21.30 vardagar och 20.30 på helgen. Natt deadline 23.30 alla dagar för enkelhetens skull.

Om DL 21.30 funkar bättre för dig @Myrten så kan vi köra på det.
Jag är mest seg i huvudet om jag behöver hålla mig vaken på pillerna, men det är ju inte mer än att ni har överseende med att jag kanske röstar tidigare och inte är inne sista timmen innan DL bara.

Och exakt vad ska jag göra ända tills imorgon då leken startar? :arghh:

Vavava?

Vad ska jag kolla på buke inatt när jag vaknar? Brukar läsa ikapp leken vid tre-fyra tiden då jag alltid vaknar varje natt :p
Och inatt finns det inget att göra med andra ord :meh:

LL: glömmerallt
Deltagare
1 Snurrfian
2 cirkus
3 Jfrelin
4 Mammas
5 Habina
6 Lobelia
7 Matmissbrukaren
8 Idahoe
9 Hjartagna
10 bumpo
11 LenaH
12 Myrten
13 Hedinn
14 FiaM (Om det är ok med usel aktivitet i morgon om det börjar redan då?)
15 Paddington
16
17
18
19
20

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 141
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 933
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar