Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste be att få bli struken, för DL 20.30 är för tidigt. 21.30 funkade helt ok. Jag hade en timme efter att jag kom hem och fixat allt. Med 20.30 blir det för stressigt.
Det är samma alla vardagar. Jag kommer aldrig hem före 19.30, ibland senare. Så 21.30 är ok. Tidigare känns tufft. Men om många spelare generellt vill ha tidigare DL så kommer det fler lekar för min del. Jag har ju generellt svårt med tid just nu pga att jag pendlar till Stockholm.Då flyttar vi fram den till senare om det bara är deadlinen som gör att du vill bli struken?
När är det okej som tidigast?
Är det samma alla dagar?
Innan vi börjar, kan någon vänlig själ tala om för en total nybörjare med teflonminne hur man länkar till en annan användare? Jag vet att jag har läst om det någonstans där alla började länka även med andra namn men jag hittar inte var det var... Det känns som att det vore bra att ha koll på det och jag vågar inte prova mig fram.
Det är samma alla vardagar. Jag kommer aldrig hem före 19.30, ibland senare. Så 21.30 är ok. Tidigare känns tufft. Men om många spelare generellt vill ha tidigare DL så kommer det fler lekar för min del. Jag har ju generellt svårt med tid just nu pga att jag pendlar till Stockholm.
Om DL 21.30 funkar bättre för dig @Myrten så kan vi köra på det.
Jag är mest seg i huvudet om jag behöver hålla mig vaken på pillerna, men det är ju inte mer än att ni har överseende med att jag kanske röstar tidigare och inte är inne sista timmen innan DL bara.
JAG KÄNNER MIG KRÄNKT!
När jag ändå är igång och taggar så passar jag på och nämenr @Heulwen också, inte sugen på att börja leka igen?
JAG KÄNNER MIG KRÄNKT!