Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 979
  • Visningar Visningar 72 891
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ur minnet: svarta fåret dör om det blir käkat medan ledarvargen överlever men väljer en av ulvarna som dör istället och därefter ingår ledarvargen i lyan. Tror jag.

Hmm, brukar lottas va? Men då är ledarvargen roligast ändå, om jag får önska alltså. :)

jag märkte inte ens att du skrev fel:rofl:

Jag gillar också spionen och liknande roller som liksom får info men det infon kan betyda olika saker

Däremot gillar jag inte roller utanför lyan som vet om lyan jag tycker hela poängen med att de inte är med i lyan förvinner då.

Däremot gillar jag andra onda specialare som onda spioner, ficktjuven, självmordsbombare osv.

Bra att du har lika bra koll då. :angel: ;) :D

Hmm, brukar lottas va? Men då är ledarvargen roligast ändå, om jag får önska alltså. :)

Tror inte det? Har för mig att ledarvargen brukar få välja men det var längesen den var med (i alla fall när jag var med). Den ulv som dör tycker nog inte ledarvargen är så kul :p

Ja tex. om jag är spion och får info om att du är siad så behöver jag både lista ut vem som kan ha siat dig dig och om du är siad god eller ond. Informationen kräver liksom lite klurande för att jag ska ha nytta av den.

Till skillnad från om jag tex. siat dig som bybo. Då är det mer klart att detbetyder att du är bybo liksom( beror ju på roller men generellt)

Tror inte det? Har för mig att ledarvargen brukar få välja men det var längesen den var med (i alla fall när jag var med). Den ulv som dör tycker nog inte ledarvargen är så kul :p

Hmm, jag har för mig det iaf, men det kan nog vara vilket som. :p

Klart jag översätter virret åt dig. Med @glömmerallt vet man ju inte om man förstår mer av förklaringen heller, såatte.... ;) :D :D

@Niyama Jag gillar roller som påverkar röstningen på ett dolt sätt också så att det blir svårare för de onda att styra röstningen. Tex. häxan och röstfifflare, bormästaren som vi varit inne på och det finns väl fler också?

@Mammas skulle inte mina förklaringara vara helt glasklara menar du?:confused:

@Niyama Jag gillar roller som påverkar röstningen på ett dolt sätt också så att det blir svårare för de onda att styra röstningen. Tex. häxan och röstfifflare, bormästaren som vi varit inne på och det finns väl fler också?

@Mammas skulle inte mina förklaringara vara helt glasklara menar du?:confused:

Ja det gör jag också. Fast trollkarlen gillar jag inte.

Ja det gör jag också. Fast trollkarlen gillar jag inte.

Jag har inget emot trollkarlen (föredrar dock rollerna jag nämnde) men vet att många har det så tycker du ska skippa den.

Jag kan starta när som helst gärna så snart som möjligt. Dock vill jag påpeka att jag ogillar onda roller utöver lyan när det är få deltagare. Det ska ju gå att lista ut ett sammarbete i lyan och det blir ju svårt om lyan är för liten.

Jag popcornläser dina inlägg(annars kanske jag råkar förstå demO_o) så det är lugnt, det jag inte villse ser jag inte:angel: :laugh:

Aha, smaaart! I lekarna också? :angel:

Och jo, klart de är helt glasklara*!

*lika klart som ett glas som ett par glasögon till en travkusk en riktigt riktigt regnig och geggig dag.

Jag kan starta när som helst gärna så snart som möjligt. Dock vill jag påpeka att jag ogillar onda roller utöver lyan när det är få deltagare. Det ska ju gå att lista ut ett sammarbete i lyan och det blir ju svårt om lyan är för liten.

Ja, blir leken för liten tycker jag också att det är knepigt (nu känner jag mig som en papegoja).

LL: Niyama

1. Koppen
2. glömmerallt
3. cirkus
4. SoffiProppi
5. Lobelia
6. Glooper
7. Snurrfian
8. Bumpo
9. Mammas
10. Breaktown
11.
12.
13.
14.
15.

Skickar upp listan... Var @Lobelia på när nattDL ligger dagen efter?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 754
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 007
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka