Då bestämmer jag DL 1 21:30 och DL två kl 22:30 och hoppas ingen bestämmer något annat
Det funkar för mig, kanske med något undantag. Men kanske blir lite ont om tid mellan deadlines då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då bestämmer jag DL 1 21:30 och DL två kl 22:30 och hoppas ingen bestämmer något annat
Undantag ibland är hel okej, ingen aning om det blir ont om tid, men vi hade 1-1,5 timme sist tror jag.Det funkar för mig, kanske med något undantag. Men kanske blir lite ont om tid mellan deadlines då?
ÄLSKAR din avatar!Åh, lite sugen är jag ju.... När kör du igång @Niyama ? Så fort det är tillräckligt med anmälda?
ÄLSKAR din avatar!
Ha så kul i leken! Jag har som vanligt lite för mycket för att kunna vara med
Jag känner att det inte är helt värt att skjuta upp uppsatsskrivande med "varulvslek" som motiveringFegis
Jag känner att det inte är helt värt att skjuta upp uppsatsskrivande med "varulvslek" som motivering
Jag känner att det inte är helt värt att skjuta upp uppsatsskrivande med "varulvslek" som motivering
Hade ingen aning om att man fick CSN för Varulvslekar, då sätts ju allt i helt nytt ljus!sJÄLVKLART KAN DU DET, FUNKAR SKITBRA MED csn OCKSÅ (oups caps).
ÄLSKAR din avatar!
Ha så kul i leken! Jag har som vanligt lite för mycket för att kunna vara med
@Lobelia @Snurrfian @niphredil
@OutOfService @Jeffery @Monstermom @Mumorsan @Mammas @Sasse @glömmerallt @karamelldrottningen @Hedinn @dramatik @Vira @Matmissbrukaren @CaisaLundblad @Asko @Artline
@Habina @Pegasus63
Nu leker vi! Några av er kanske redan aviserat att ni inte har tid, men det negligerar jag
@Lobelia @Snurrfian @niphredil
@OutOfService @Jeffery @Monstermom @Mumorsan @Mammas @Sasse @glömmerallt @karamelldrottningen @Hedinn @dramatik @Vira @Matmissbrukaren @CaisaLundblad @Asko @Artline
@Habina @Pegasus63
Nu leker vi! Några av er kanske redan aviserat att ni inte har tid, men det negligerar jag