Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om det inte blir någon nytillkommen kan vi enas om att rösta ut den med förhinder.

Vet inte om vi bör ta detta i speltråden eller här, men jag håller inte med om att det är vettigaste tillvägagångssättet. Dels för att det även om det ofta är goda som åker i första inte alltid är det, utan att en ändå går på misstankar. Plus att ett sånt tilltag skulle göra så att vi inte får lika mycket att gå till dag två, dvs risken finns att det inför dag två blir precis samma sak som det är som vanligt dag ett, dvs väldigt lite att gå på eftersom vi inte har teorier från dag ett att gå på. Och då har vi gett bort en extra chans för ulvarna att äta.

I så fall tror jag mer på att antingen kicka direkt (ev med kompensationer så att det blir så likt från början som innan) eller ha lite is i magen och låta den som röstas ut eller käkas ta över, beroende på roll på den som åker.

Vi får se om någon anmäler intresse. Om det inte finns någon vid DL så kan lynchad eller käkad spelare vara ett alternativ. Goda spelare som åker första dygnet har ju vanligtvis inte fått någon info som omöjliggör ett snabbt återinträde. Detsamma gäller rimligtvis onda som inte känner ulvarnas identitet.

Bäst att tillägga att jag inte tittat i leken sedan lunchtid. Känner alltså inte till om några röster har lagts.

(Man blir paranoid även som LL!)

Jag tror jag hoppar, tyvärr. Känner att jag
vill ha lite ledigt efter att jag kommit hem
från skolan ;) Fick dessutom veta idag (andra skoldagen) att första tentan beräknas om ca 2 veckor, so I'm out! :p

Alltså jag är gärna LL men tänkte höra med Sasse först eftersom hon anmält intresse. Vill hon kan jag ta nästa lek.

Mig spelar det ingen som helst roll vem som är LL :)
Sa bara att jag kan vara LL om behovet finns, för spela inom det närmaste kommer jag inte göra.

Ok, då kör jag eftersom jag verkligen skulle behöva hålla mig från att leka ett tag (dvs prioritera studier framför ulvlek).

LL: Niyama

1. Koppen
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

LL: Niyama

1. Koppen
2. glömmerallt( om du skulle känna att även att vara LL tar för mycket tid @Niyama så kan jag vara och du kan säga till med kort varsel också om du skulle få mycket plugg eller så)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

För mig är tiderna ett bekymmer. Innan jag anmäler mig vill jag gärna veta tilltänkta dealines om det är kompatibelt med mitt schema. Det är kul att kunna följa röstningen och inte behöva lämna sin röst långt innan.

Vilka tider funkar då?

Sista deadline spelar mindre roll men den första runt 6 eller hellre 21:30 (gärna senare men det lär väl inte bli populärt). De flesta kvällar är jag i stallet eller upptagen på annat håll och har svårt för att följa. Man kan ju rösta tidigt men det är tråkigt :). På helgen spelar det mindre roll då kan det vara lite hur som.

Nja, jag kunde förra gången om det hade börjat på fredagen och sedan hade jag behövt vara ute helst före tisdag. :D Och dessutom hade jag velat ha sena deadlines för lynchröstningar(typ 22 eller 21.30). Nu är det fantastiskt höstväder här och alldeles för mycket annat som drar, så jag avvaktar och ser när det drar ihop sig till start hur läget är då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar