Om det inte blir någon nytillkommen kan vi enas om att rösta ut den med förhinder.En spelare i den pågående leken har fått förhinder. Någon som vill hänga på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det inte blir någon nytillkommen kan vi enas om att rösta ut den med förhinder.En spelare i den pågående leken har fått förhinder. Någon som vill hänga på?
Om det inte blir någon nytillkommen kan vi enas om att rösta ut den med förhinder.
Jag tror jag hoppar, tyvärr. Känner att jag
vill ha lite ledigt efter att jag kommit hem
från skolan Fick dessutom veta idag (andra skoldagen) att första tentan beräknas om ca 2 veckor, so I'm out!
Kan @Sasse inte så kan jag vara. Det tar ju inte lika mycket tid som att delta i leken.
Alltså jag är gärna LL men tänkte höra med Sasse först eftersom hon anmält intresse. Vill hon kan jag ta nästa lek.
För mig är tiderna ett bekymmer. Innan jag anmäler mig vill jag gärna veta tilltänkta dealines om det är kompatibelt med mitt schema. Det är kul att kunna följa röstningen och inte behöva lämna sin röst långt innan.
Vilka tider funkar då?