Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sista deadline spelar mindre roll men den första runt 6 eller hellre 21:30 (gärna senare men det lär väl inte bli populärt). De flesta kvällar är jag i stallet eller upptagen på annat håll och har svårt för att följa. Man kan ju rösta tidigt men det är tråkigt :). På helgen spelar det mindre roll då kan det vara lite hur som.

Vill du ha DL 18 eller 21.30?

Helst 21:30 ( eller senare) men 18 kan funka. Jag är oftast bort på kvällen.
Alltså även om DL är t.ex. 21 så kan du rösta 18 om du har tid då.

För min del spelar det ingen roll när DL är, jag är inte upptagen nånting förutom mitt på dagen vissa dagar. Så ni som ska vara med får säga hur ni vill ha det.

Alltså även om DL är t.ex. 21 så kan du rösta 18 om du har tid då.

För min del spelar det ingen roll när DL är, jag är inte upptagen nånting förutom mitt på dagen vissa dagar. Så ni som ska vara med får säga hur ni vill ha det.
Visst kan jag det, men jag har också insett att det är rätt trist att inte kunna följa röstningen.

Jag kan vara med om leken startar kommande vecka, 18:e september startar årets fjording-frosseri (hingstpremiering och riksutställning) så då är det kört att leka för ett par veckor framåt .

Jag fick i alla fall :p Jag hoppar tillsvidare fortfarande.

Tillägg: Eller nähe, jag fick tydligen notis av någon annan :p

Inte jag. :angel:
Jag behöver inte fler anledningar till att negligera den aptråkiga kurslitteraturen. :p Så jag hoppar ett tag framöver jag med.

Jag är intresserad av vara med, har bara prövat en gång förut men det var roligt! Dessvärre jobbar jag dagtid i barngrupp så kan sällan vara aktiv dagtid och så ska jag hinna med hästen efteråt så kan ha svårt att hinna med om DL är tidigare än 21.00. Men om det funkar så är jag på!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 650
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar