Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Undantag ibland är hel okej, ingen aning om det blir ont om tid, men vi hade 1-1,5 timme sist tror jag.

Att vi hade det sist betyder inte att det är bra:p. Jag tycker inte alls om det när jag har specialrol som ska göra val dels för att det blir en nackdel om man inte kan vara inne just den timmen plus att folk inte hinner skriva sina tankar om senaste röstningen innan jag ska välja. . Dessutom känns det inte så skoj om leken avgörs beroende på vilka som kan vara inne mellan deadlines och den risken ökar med kort tid.

Jag tycker det är rätt gräsligt med så lite tid mellan.

Bryr mig inte om när deadlines är men vill gärna ha mer tid. Helst runt tre timmar( mer funkar också).

Ja, det tycker ju jag också. Men en del vill ha lång tid emellan (vilket jag egentligen tycker är viktigast), en del vill ha sen dagDL och en del vill inte ha nattDL på morgon/förmiddag?

Ja, det tycker ju jag också. Men en del vill ha lång tid emellan (vilket jag egentligen tycker är viktigast), en del vill ha sen dagDL och en del vill inte ha nattDL på morgon/förmiddag?

Ja folk tycker onekligen olika.:p

Den ända jag vet som inte vill ha natt dl på morgonen är @Mammas för hon vill kunna teoria och rösta på natten när hon jobbar eller hur det nu var.

Det kanske går att ha dag dl på morgonen? och natt deadline relativt tidigt på kvällen. Då kan folk teoria och rösta när de vill under kvällen och natten och det är lång tid emellan. Om det fungerar för dig?

Ja folk tycker onekligen olika.:p

Den ända jag vet som inte vill ha natt dl på morgonen är @Mammas för hon vill kunna teoria och rösta på natten när hon jobbar eller hur det nu var.

Det kanske går att ha dag dl på morgonen? och natt deadline relativt tidigt på kvällen. Då kan folk teoria och rösta när de vill under kvällen och natten och det är lång tid emellan. Om det fungerar för dig?

Ja, det funkar bra och jag tycker det är en bra idé. Dock tror jag att en del absolut vill kunna följa röstningen.

Japp. :o Det låter ju bra det här - har redan så bra koll, haha! :D

Jag har gärna med borgmästaren. :) Och spionen. Kanske en roll som vet lyan utanför lyan sas? :)

Jag läste det så men sen insåg jag att det inte var vad du hade skrivit :D

Svart får? Ledarvarg? Är väl bara dom som vet om lyan fast dom är utanför lyan?

Jag läste det så men sen insåg jag att det inte var vad du hade skrivit :D

Svart får? Ledarvarg? Är väl bara dom som vet om lyan fast dom är utanför lyan?

Haha. :D

Hu, ja någon av dem? Jag har inte så stor koll på vad som skiljer dem åt faktiskt. :)

Bä bä vita lamm...? Eller svarta får kanske ;)

Otroligt förvånande du ska vara med under en ledighet och allt! :eek: ;)

Ja, något måste jag fylla dagarna med när jag går hemma och tråkar. :p

Ur minnet: svarta fåret dör om det blir käkat medan ledarvargen överlever men väljer en av ulvarna som dör istället och därefter ingår ledarvargen i lyan. Tror jag.

Japp. :o Det låter ju bra det här - har redan så bra koll, haha! :D

Jag har gärna med borgmästaren. :) Och spionen. Kanske en roll som vet lyan utanför lyan sas? :)

jag märkte inte ens att du skrev fel:rofl:

Jag gillar också spionen och liknande roller som liksom får info men det infon kan betyda olika saker

Däremot gillar jag inte roller utanför lyan som vet om lyan jag tycker hela poängen med att de inte är med i lyan förvinner då.

Däremot gillar jag andra onda specialare som onda spioner, ficktjuven, självmordsbombare osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Tik som "luktar gott"