Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, smaaart! I lekarna också?
Och jo, klart de är helt glasklara*!
*lika klart som ett glas som ett par glasögon till en travkusk en riktigt riktigt regnig och geggig dag.
Aha, smaaart! I lekarna också?
Och jo, klart de är helt glasklara*!
*lika klart som ett glas som ett par glasögon till en travkusk en riktigt riktigt regnig och geggig dag.
Jo särsklilt när jag läser om leken och tänker på annat, kanske inte så märkligt att den blir mer och mer obegriplig då leken
*det där sista blir offer för poppcornläsningen*
Jo särsklilt när jag läser om leken och tänker på annat, kanske inte så märkligt att den blir mer och mer obegriplig då leken
Skulle också helst se nån till... särskilt som det så ofta blir avhopp. Var det inte Koltrast som var sugen förut?
@Mammas skulle inte mina förklaringara vara helt glasklara menar du?
Jag har länge undrat om du kan vara ägare till det här citatet:
Eller är det någon annan som känns vid det?
BlindstyreVilket citat?
Jag har länge undrat om du kan vara ägare till det här citatet:
Eller är det någon annan som känns vid det?
Blindstyre
"Jag förstår inte varför du blandar in logik i det hela - det är väl inte alltid leken är logisk (iaf inte när jag kommer med teorier )"
Å andra sidan är det ovanligt rättstavat för att vara glömmerallt
För övrigt försökte jag scrolla(hur sjutton stavas det?) i Sasses bild för att se mer av texten