Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle också helst se nån till... särskilt som det så ofta blir avhopp. Var det inte Koltrast som var sugen förut?

Aha, smaaart! I lekarna också? :angel:

Och jo, klart de är helt glasklara*!

*lika klart som ett glas som ett par glasögon till en travkusk en riktigt riktigt regnig och geggig dag.

Jo särsklilt när jag läser om leken och tänker på annat, kanske inte så märkligt att den blir mer och mer obegriplig då leken:angel:

*det där sista blir offer för poppcornläsningen*

Aha, smaaart! I lekarna också? :angel:

Och jo, klart de är helt glasklara*!

*lika klart som ett glas som ett par glasögon till en travkusk en riktigt riktigt regnig och geggig dag.

Jo särsklilt när jag läser om leken och tänker på annat, kanske inte så märkligt att den blir mer och mer obegriplig då leken:angel:

Jag fattade första gången. :meh:

;)

@Mammas skulle inte mina förklaringara vara helt glasklara menar du?:confused:

Jag har länge undrat om du kan vara ägare till det här citatet:

IMG_3516_zps75fb952c.jpg

:p

Eller är det någon annan som känns vid det? :D

Blindstyre :p

"Jag förstår inte varför du blandar in logik i det hela - det är väl inte alltid leken är logisk (iaf inte när jag kommer med teorier :D)" ;)

Å andra sidan är det ovanligt rättstavat för att vara glömmerallt :angel:

Ja smått oförskämt att blanda ihop mig med någon som kan stava:rage: Borde vara uppenbart att det inte är jag:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 726
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 452
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar