Så mycket är inte nyttigt att popcornläsa
Konstigt? Sasse la ju in texten så du kan väl läsa den ändå.
Ja, det är tur det, det är jobbigt när man blundar med BÅDA ögonen när man läser. Iaf när man ska låtsas att man läst ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mycket är inte nyttigt att popcornläsa
Konstigt? Sasse la ju in texten så du kan väl läsa den ändå.
(Det står "Volvo lastvagnar" och det var väl hon som hade den texten under "ort" förut?)
Hade jag vetat det hade jag inte behövt lägga in bilden
@Niyama Kom på en roll till! Den där en kan välja att väcka upp en död till spöke, som får prata med specialrollen och att rösta i varje lynch (även efter att specialrollen som väckte det dött), röstar till LL då såklart.
Den gillar jag också, var ju prat om den tidigare i tråden, vet du vad den heter?det har jag glömt bort.
Nope, ingen aning om vad den heter tyvärr. Minnet är bra men kort vettu!
Ingen som minns verkar det som inte fått några svar förut heller tror jag, vi få döpa den, vad sägs om spökuppväckaren?
Ghost Whisperer! Eller Cole Sear (sjätte sinnet)?
@Niyama Kom på en roll till! Den där en kan välja att väcka upp en död till spöke, som får prata med specialrollen och att rösta i varje lynch (även efter att specialrollen som väckte det dött), röstar till LL då såklart.
Den heter väl spökväckare? Har kallats det tidigare i alla fall. Den skulle ju kunna vara med!
@glömmerallt Jag är inte ens med i leken