@glömmerallt Jag är inte ens med i leken
Som om det skulle ha betydelse ifrågan
@Mammas *popcornläser*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@glömmerallt Jag är inte ens med i leken
@Mammas *popcornläser*
Läser inte mina inlägg. Säkert ulv. Undrar om LL godkänner en tidig röst i fel tråd?
Bara om du har motivering samt fetmarkerar den!
Det spelar mindre roll var den ligger, men gärna på morgon/förmiddag då.
Som jag skrev tidigare behöver jag bli käkad/lynchad innan torsdag för att kunna vara med. Så jag får tyvärr stå över denna lek.
Jag skulle kunna vara med. Det är svårt att låta bli eftersom det är roligt
Men imorgon kan jag inte leka alls. Är på utställning med min hund, men kör leken igång imorgon kväll så funkar det med första DL på måndag.
Det funkar inte med sen DL imorgon då?
Det skulle kunna funka. Den startar 10.00 och slutar väl 16.00. Men åker ju direkt när hon är klar. Det är så jävla dumt. 58 hundar till start och man får ingen starttid förens man kommer dit Hon kan lika gärna vara först som sist.
Jag borde kunna vara hemma till 18.00 och fixa stallet supersnabbt och vill helst ha två timmar att kunna teoria så DL tidigast 21.00? Och då blir det inte så sent om Natt-DL även ska vara på kvällen.
Tänkte köra nattDL dagen efter eftersom det gick bra för Mammas. Jag står och delar ut valsedlar till 20 så jag tänkte DL först 22-23 nångång.