Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som jag skrev tidigare behöver jag bli käkad/lynchad innan torsdag för att kunna vara med. Så jag får tyvärr stå över denna lek. :(

Alternativt då att jag är ursäktad för extremt lite lekande från torsdag och framåt? Om jag är kvar alltså. :)

@Habina det borde ju lösasig oavsett, om leken drar igång typ idag borde alla vaea döda till torsdag? Och om inte så brukar det inte behövas så mycket tid när det bara är några enstaka personer kvar. :)

LL: Niyama

1. Koppen
2. glömmerallt
3. cirkus
4. SoffiProppi
5. Lobelia
6. Glooper
7. Snurrfian
8. Bumpo
9. Mammas
10. Breaktown
11.
12.
13.
14.
15.

Senaste listan tror jag. @Habina ?

Äsch, vad fasiken. Vi kör väl då! :) Får mitt lyckonummer och allt!

1. Koppen
2. glömmerallt
3. cirkus
4. SoffiProppi
5. Lobelia
6. Glooper
7. Snurrfian
8. Bumpo
9. Mammas
10. Breaktown
11. Habina
12.
13.
14.
15.

Jag skulle kunna vara med. Det är svårt att låta bli eftersom det är roligt :p

Men imorgon kan jag inte leka alls. Är på utställning med min hund, men kör leken igång imorgon kväll så funkar det med första DL på måndag.

Det funkar inte med sen DL imorgon då?

Det skulle kunna funka. Den startar 10.00 och slutar väl 16.00. Men åker ju direkt när hon är klar. Det är så jävla dumt. 58 hundar till start och man får ingen starttid förens man kommer dit :banghead: Hon kan lika gärna vara först som sist.
Jag borde kunna vara hemma till 18.00 och fixa stallet supersnabbt och vill helst ha två timmar att kunna teoria så DL tidigast 21.00? Och då blir det inte så sent om Natt-DL även ska vara på kvällen.

Det skulle kunna funka. Den startar 10.00 och slutar väl 16.00. Men åker ju direkt när hon är klar. Det är så jävla dumt. 58 hundar till start och man får ingen starttid förens man kommer dit :banghead: Hon kan lika gärna vara först som sist.
Jag borde kunna vara hemma till 18.00 och fixa stallet supersnabbt och vill helst ha två timmar att kunna teoria så DL tidigast 21.00? Och då blir det inte så sent om Natt-DL även ska vara på kvällen.

Tänkte köra nattDL dagen efter eftersom det gick bra för Mammas. Jag står och delar ut valsedlar till 20 så jag tänkte DL först 22-23 nångång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 115
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 651
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar