Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Motion är bra, så svar jaÄr supersugen på kakor. Ska man orka gå bort till Ica?
Motion är bra, så svar ja
Rulet avklarat, liten växer som den ska och allt såg bara finfint ut. BM som gjorde ulet verkade mer än lovligt förvirrad och for med apparaten överallt, inte en chans att se om det va en flicka eller pojk. Jag lyckades inte se nån snopp men hon va inte stilla på samma ställe så länge att det gick att se.
Huvudsaken är att bebis mår bra
Nytt ul 19/1, då är det en läkare som ska göra det.
Dagens bonus:Alla julklappar inhandlade utom den till maken och en till gudbarnet.
Jag ville nästan ta över och göra det självTyp som vårt då
Mår illa. Person på tåget äter dessutom grillad kyckling
Men... Varför äter vissa sånt som luktar på sånna ställen . När jag mådde som värst åkte jag tåg till Gbg och killen bakom åt också grillad kyckling (och smackade) ... Jag tål fortfarande inte lukten.
Det blev en långpromenad på hela 120m tur och retur.
Nu sitter jag här med en påse saffransgifflar och chocolate chip cookies. Jag menar, man måste väl prova allt för att få bort den här eländiga huvudvärken?
Jag ska just nu masa mig upp ur sängen o tillaga starka tacos, hoppas det hjälper....Fått laxoberal på recept. Blir nog bra
Jag och @Madde_padde har en deal, inget onyttigt förrän tidigast imorrn men helst tidigast lördag! Vi började i tisdags, kroppen skriker efter onyttigt ge mig nuuuu
Så olika det kan bli, mitt sötsug har försvunnit helt. Inte ätit choklad på jätte länge, något som jag åt alldeles för mycket av förut. Däremot har jag börjat äta äpplen igen, något jag inte tyckt om på flera år. Så blir 2-3 st svenska äpplen om dagen, men det känns inte onyttigt iaf
För övrigt tror jag att jag börjat känna bebis röra sig nu, hur vet man att det är och inte magen/tarmar som rör sig? Tycker detta känns annorlunda än vanliga tarmrörelserna och så är det runt naveln det känns mest.
Asså det kan jag inte svara på direkt. Jag hade också ont i ryggen men kan inte specificera var direkt. Sen kopplade jag ihop det med att jag satt/låg som en säck potatis och då får jag ont i ryggen fort.@BobberiBoo en fråga till om gallsten, hade du nåt ont i ryggen? Hade jätteont i ryggen i lördags, glömde berätta det för BM i måndags, det kom ganska plötsligt och satt rätt högt upp, mellan ländrygg och skulderblad. Brukar ha problem med ryggen men va längesen jag hade så ont och det brukar smyga sig på. Visste inte om jag skulle stå, sitta eller ligga. Försvann lite senare på natten/tiiiidig söndag morgon. Idag har jag ont på ungefär samma ställe igen, men lite mer åt höger och inte riktigt lika ont. Då började jag fundera lite...