Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fogarna gör ont idag. Fyra timmar i bil under gårdagen var ingen höjdare. Kisspaus på en rastplats där föregående besökare passat på att röka lite annat inne på toaletten av lukten att döma.
Jag fasar för de åtta timmarna i bil upp till mina föräldrar före jul...
Tanken var att vi skulle åka onsdag eller torsdag för att ha en dag för mig att återhämta mig på, nu har sambon fått problem med två leveranser varav den ena hotar att komma på fredagen och han måste vara hemma för att ta emot. Han jobbar på att lösa det och jag hoppas verkligen det går.

Fett less. Tog en 10 minuters promenad utan kryckor och njöt av friheten.
Nu soffläge sen 45 minuter. Satan vad ont det gör.

Zzzzz... Hade glömt hur trött man blir. I morgon blir det stallet o friskluft på förmiddagen. Det går ändå fort, tänker att vi nog får köra o köpa en garderob på Ikea så vi har någonstans o lägga kläder o dyl. Har bara köpt två bodys o ett par strumpor... Måste se vad jag har kvar i gömmorna efter de andra två, rätt bra o ha någonstans o lägga det bara när man packat upp det :)

Fogarna förstör min kväll kan jag säga. Lilla julafton med sambons familj och allt jag känner är fogarna, hur jag än sitter, står ligger skär det i kroppen. Höfterna gör också sjukt ont...
Försökte fota fina bilder när junior öppnade paket men det gick inte att krypa i de ställningar som krävdes :(
Jag tappar lusten att vara social.

Fogarna förstör min kväll kan jag säga. Lilla julafton med sambons familj och allt jag känner är fogarna, hur jag än sitter, står ligger skär det i kroppen. Höfterna gör också sjukt ont...
Försökte fota fina bilder när junior öppnade paket men det gick inte att krypa i de ställningar som krävdes :(
Jag tappar lusten att vara social.

Oj, är vi samma person tro? :angel:

Har också firat lilla julafton och jag kan inte säga att jag hade speciellt mysigt. Underbart att se sonens och övriga familjens glädje så klart :love: men jag satt mest och som du beskriver; försökte hitta en ställning som jag kunde överleva i :rofl:

Jul i all ära men höggravid är den inte densamma :meh:

Fogarna är väl roliga.. Sammandragningarna också:meh:
Har dock hittat ett sätt att kunna hålla igång någorlunda med promenaderna, varannan/var tredje dag fungerar det för mej att ta en längre promenad. Får vila platt direkt efter och en dag emellan så går det någorlunda! Så skönt för jag är van att hålla igång och gå 1mil om dagen. Nu blir det i alla fall 5km varannan, och det är bättre än inget:up:

Äntligen är dagen över! :banana: var helt död efter vi kom tillbaka från shoppandet, under vilken svärmor lyckades se att jag var gravid så hon "förstörde" vår överraskning vi hade planerat till paketöppningen på lilla julafton nu ikväll. Det bra med det är att vi därmed lyckades avstyra den eventuella bebisshopingturen som kunde blivit imorgon :up: Däckade i sängen en timme efter shoppandet, helt utslagen, tills sambon kom och väckte mig för att resten av hans familj hade kommit och det var dags för mat. Nu har alla äntligen gått hem och jag får gå och lägga mig och sova, ifred, utan att bli väckt. Hoppas nu vid gudarna att förkylningen låter mig sova ordentligt inatt så jag orkar med resan hem imorgon..

Bara att konstatera att det troligtvis är flunsan jag fått:arghh:

Med vår tur ligger väl mannen och sonen lagom till nästa helg...

Vi har den. Jag under veckan som var, sambon nu och sedan är det bara junior kvar... Med vår tur blir det väl han lagom till vi ska åka till mina föräldrar :cautious:

Krya på dig!
:heart

Oj, är vi samma person tro? :angel:

Har också firat lilla julafton och jag kan inte säga att jag hade speciellt mysigt. Underbart att se sonens och övriga familjens glädje så klart :love: men jag satt mest och som du beskriver; försökte hitta en ställning som jag kunde överleva i :rofl:

Jul i all ära men höggravid är den inte densamma :meh:

Nej, det blir rätt tråkigt. Sambo fick ta av mig skorna när vi kom hem. Det var ganska otänkbart att jag skulle klara det själv (stövlar med dragkedja), nu ligger jag i sängen, rätt less och funderar på roliga mobilspel som kan vara bra tidsfördriv.

Varje dag de senaste två veckorna har mina barn frågat när lillasyster ska komma ut, när jag förklarar hur lång tid det är kvar så blir dom arga och frustrerande över att det är så lång tid kvar :rofl:
Jag tycker tiden går jätte fort, det är bara 3,5 månad kvar.

Varje dag de senaste två veckorna har mina barn frågat när lillasyster ska komma ut, när jag förklarar hur lång tid det är kvar så blir dom arga och frustrerande över att det är så lång tid kvar :rofl:
Jag tycker tiden går jätte fort, det är bara 3,5 månad kvar.

Tycker också det går jättefort!! Jag har 2,5 månad kvar och har knappt fattat att jag är gravid!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 614
Senast: MML
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 890
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar