För min del går det långsamt åtminstone just nuTycker också det går jättefort!! Jag har 2,5 månad kvar och har knappt fattat att jag är gravid!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del går det långsamt åtminstone just nuTycker också det går jättefort!! Jag har 2,5 månad kvar och har knappt fattat att jag är gravid!!
För min del går det långsamt åtminstone just nu
@lil-sis: Lätt OT men skönt att se att ni kom hem ok. De sista milen lär inte ha varit roliga
Ligger i soffan och myser med valpen, funderar på hur livet tar sina vändningar.
Idag skulle Filippa blivit 8månader Istället för ett barn som kryper rundor så har jag en hundvalp som är 6,5månad och är gravid. Livet blir inte alltid som man tänkt sej. Men ändå, man överlever på något vis om man bara inte låter sorg och rädsla styra livet.
Konstigt nog? Visst man lever i ett konstigt vakuum där man inte riktigt bryr sej om saker som varit viktiga förut, men på nåt vis så går dagarna ändå?Ja ofta blir det bra till slut även om det är för jävligt emellanåt.
Ligger i soffan och myser med valpen, funderar på hur livet tar sina vändningar.
Idag skulle Filippa blivit 8månader Istället för ett barn som kryper rundor så har jag en hundvalp som är 6,5månad och är gravid. Livet blir inte alltid som man tänkt sej. Men ändå, man överlever på något vis om man bara inte låter sorg och rädsla styra livet.
Ja, man får ju hoppas att 2017 blir ett superår!!Funderade på det där för egen del igår. Nu gick vi ju bara till v.18... Konstaterade att förra julen blev jag gravid och har varit sedan dess med undantag för 6 veckor ca. Gick ju snabbt efter missfallet o bli gravid igen
År 2016 har varit ett tungt år och jag hoppas 2017 blir dess motsats
Ja, man får ju hoppas att 2017 blir ett superår!!
När bebis kommer ut har jag varit gravid 18 av 21 månader..
Sen kan man säkert sätta pengar på att jag är gravid nästa jul också
Konstigt nog? Visst man lever i ett konstigt vakuum där man inte riktigt bryr sej om saker som varit viktiga förut, men på nåt vis så går dagarna ändå?