Vårföräldrar 2017 del två

Status
Stängd för vidare inlägg.
V 25 idag. Jag tycker det går fort för att jag har svårt att hinna med det jobb jag ska, långsamt för att jag har så jäkla ont hela tiden och längtar efter att kunna röra mig ordentligt. Tanken på att ligga såhär till mars-april gör mig småknäpp...

Ligger i soffan och myser med valpen, funderar på hur livet tar sina vändningar.
Idag skulle Filippa blivit 8månader:heart Istället för ett barn som kryper rundor så har jag en hundvalp som är 6,5månad och är gravid. Livet blir inte alltid som man tänkt sej. Men ändå, man överlever på något vis om man bara inte låter sorg och rädsla styra livet.

Ligger i soffan och myser med valpen, funderar på hur livet tar sina vändningar.
Idag skulle Filippa blivit 8månader:heart Istället för ett barn som kryper rundor så har jag en hundvalp som är 6,5månad och är gravid. Livet blir inte alltid som man tänkt sej. Men ändå, man överlever på något vis om man bara inte låter sorg och rädsla styra livet.

Ja ofta blir det bra till slut även om det är för jävligt emellanåt.

:heart

Funderade på det där för egen del igår. Nu gick vi ju bara till v.18... Konstaterade att förra julen blev jag gravid och har varit sedan dess med undantag för 6 veckor ca. :eek: Gick ju snabbt efter missfallet o bli gravid igen :crazy:
År 2016 har varit ett tungt år och jag hoppas 2017 blir dess motsats :heart

Funderade på det där för egen del igår. Nu gick vi ju bara till v.18... Konstaterade att förra julen blev jag gravid och har varit sedan dess med undantag för 6 veckor ca. :eek: Gick ju snabbt efter missfallet o bli gravid igen :crazy:
År 2016 har varit ett tungt år och jag hoppas 2017 blir dess motsats :heart
Ja, man får ju hoppas att 2017 blir ett superår!!
När bebis kommer ut har jag varit gravid 18 av 21 månader.. O_o
Sen kan man säkert sätta pengar på att jag är gravid nästa jul också:cautious::heart

Konstigt nog? Visst man lever i ett konstigt vakuum där man inte riktigt bryr sej om saker som varit viktiga förut, men på nåt vis så går dagarna ändå?

Ja tiden går och klarar man av att låta den göra det så blir det oftast bättre lite i taget. Vardagen blir liksom ljus igen även om sorgen såklart finns kvar. Den slutar "bara" dominera.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 615
Senast: MML
·
Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
28
· Visningar
1 891
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 968
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar